母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 760


1#
發表於 17-6-21 14:07 |只看該作者
想請教有經驗嘅媽媽,會因為懷孕期間無初乳流出/無谷奶感覺,而上奶特別慢嗎?生B後奶量也會特別少嗎?定喺無關係?
先多謝指教


大宅

積分: 1965


2#
發表於 17-6-21 17:07 |只看該作者
joeariel 發表於 17-6-21 14:07
想請教有經驗嘅媽媽,會因為懷孕期間無初乳流出/無谷奶感覺,而上奶特別慢嗎?生B後奶量也會特別少嗎?定喺 ...

你咁講都有可能吧,我懷孕期間冇任何分泌,現時BB 已經1個月多,未曾比過一餐飽的人奶,好貧窮


大宅

積分: 4171


3#
發表於 17-6-21 23:10 |只看該作者

回覆樓主

如果咁講,我懷孕期間真係有初乳出,而家8個月都重係全人奶。唔知係咪真係關事呢


大宅

積分: 1711


4#
發表於 17-6-22 10:11 |只看該作者
joeariel 發表於 17-6-21 14:07
想請教有經驗嘅媽媽,會因為懷孕期間無初乳流出/無谷奶感覺,而上奶特別慢嗎?生B後奶量也會特別少嗎?定喺 ...

我上一胎懷孕期間冇初乳出,但生完一兩天後已谷奶,之後太多奶,叫陪月千祈唔好整上奶食品,結果餵到27個月。


大宅

積分: 4528


5#
發表於 17-6-22 12:11 |只看該作者
我兩胎懷孕期間都冇初乳出, 之後係富媽


別墅

積分: 772


6#
發表於 17-6-22 14:26 |只看該作者
我全人奶,懷孕期冇谷冇初乳


別墅

積分: 760


7#
發表於 17-6-22 14:36 |只看該作者
感謝媽媽們解答聽到有正面例子,都冇咁擔心

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo