母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1546


1#
發表於 17-6-22 17:50 |只看該作者
前兩天工作好忙忙到要帶東西回家做,所以無比仔仔吸吮,但呢兩日每次嘗試比佢吃,佢都唔肯吸吮當然好唔開心...
我又諗,如果我塞左點算呢?(之前每次塞,比佢吸吮就無問題了)但現在點算呢?
有無媽媽有呢個經驗?
如果佢長期唔肯吸吮,我遲啲係咪會無乜奶?


大宅

積分: 1546


2#
發表於 17-6-22 17:51 |只看該作者
佢宜家差不多三個月大


大宅

積分: 4343


3#
發表於 17-6-22 18:01 |只看該作者

回覆樓主:

埋開身好少唔肯啜喎。會否唔舒服呀?


大宅

積分: 1546


4#
發表於 17-6-22 19:57 |只看該作者
佢無唔舒服,比佢用奶樽,佢又飲
次突然唔肯埋身


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo