爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7052

好媽媽勳章


1#
發表於 14-9-9 12:52 |只看該作者
最近睇中一部二手2010年stepwgn, 車身前後都有花外,其他問題不大,價錢亦好。有兩個問題想問:
1.佢提過剛開車起步0-40引擎會較響,過左40架車行順左就冇問題,是否咁樣?
2. 如要噴番油(前後泵把位) ,大約要幾錢?

多謝賜教!
:-D :-D


男爵府

積分: 7052

好媽媽勳章


2#
發表於 14-9-9 13:05 |只看該作者

回覆:chanelho2001 的帖子

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7052

好媽媽勳章


3#
發表於 14-9-9 13:06 |只看該作者

回覆:chanelho2001 的帖子

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


4#
發表於 14-9-9 13:14 |只看該作者
chanelho2001 發表於 14-9-9 12:52
最近睇中一部二手2010年stepwgn, 車身前後都有花外,其他問題不大,價錢亦好。有兩個問題想問:
1.佢提過剛 ...
佢咁high法, 新牌? 0-40應該用緊1-2/3波, 1/2波係響架喎... 由其如果大啖油.. 你要比熟人睇下點響法


大宅

積分: 1844


5#
發表於 14-9-9 13:33 |只看該作者

引用:Quote:chanelho2001 發表於 14-9-9 12:52

原帖由 Sindy 於 14-09-09 發表
佢咁high法, 新牌? 0-40應該用緊1-2/3波, 1/2波係響架喎... 由其如果大啖油.. 你要比熟人睇下點響法 ...
Stepwgn 行cvt,如果低速響(無論油門大小),可能波箱有問題

點評

Sindy  學左野  發表於 14-9-9 13:35


男爵府

積分: 6521


6#
發表於 14-9-9 13:48 |只看該作者
起步引擎會較響已經唔洗考慮


大宅

積分: 1582


7#
發表於 14-9-9 14:40 |只看該作者

回覆:有冇爸爸揸緊2010年版打後的Stepwgn

揾過第二架啦,引擎搏吾過!


大宅

積分: 1758


8#
發表於 15-7-25 16:47 |只看該作者

回覆:beebee911 的帖子

hSignef customer acceptance 未收到?


大宅

積分: 4461


9#
發表於 15-7-25 17:10 |只看該作者
我部係2012吾覺好響,不過Stepwgn 真係好好用


大宅

積分: 1142


10#
發表於 15-7-25 17:33 |只看該作者

引用:我部係2012吾覺好響,不過Stepwgn 真係好好

原帖由 papat 於 15-07-25 發表
我部係2012吾覺好響,不過Stepwgn 真係好好用
冇理由會響,想抬偈咪買來玩下啦


大宅

積分: 4461


11#
發表於 15-7-29 01:31 |只看該作者
2012新車落地..我部車勁粗用,用咗三年,無嘢壞過,低買.


大宅

積分: 1037


12#
發表於 15-7-29 10:20 |只看該作者
0 - 40 低波起步係會響0的.........
就算cvt波箱都係咁架喎........
唔係太過份既話應該正常...

不過2010年剛過保養,
如果波箱真係有事就煩,
最好搵過楂開既人去聽下..


大宅

積分: 1037


13#
發表於 15-7-29 10:21 |只看該作者
前後bumper噴翻依家都要 $4000 - $5000


男爵府

積分: 6848


14#
發表於 15-7-29 13:03 |只看該作者
通常大油同高轉數先會響,但響唔響又好個人感覺,我以前揸架日產CVT都冇呢個問題,剛換了新Stepwgn亦冇呢樣嘢,check下好D.


別墅

積分: 878


15#
發表於 15-7-30 23:42 |只看該作者

回覆:有冇爸爸揸緊2010年版打後的Stepwgn

網上有好多即場試車公司,驗左先買會安心啲


大宅

積分: 1756


16#
發表於 15-8-1 09:54 |只看該作者

回覆:有冇爸爸揸緊2010年版打後的Stepwgn

借位:筆直7-80000
想買二手stepwgn
應該買到咩年份?
如果買07有咩要留意?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo