母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   12


大宅

積分: 2183


1#
發表於 16-8-1 00:47 |只看該作者
我係全埋身嘅。
想請教下d 加固例如米糊呀,南瓜蓉呀,薯仔蓉呀果d, 你地用水開/加水,定額外真係泵d奶出來溝呢?

來緊過多一個月要開始加固了,想做定功課先。 我其實個心唔想再額外泵奶,難得全埋身已經收起晒d泵,亦想比女女試下食有熟水成份開嘅野。

題外話,咁加固後係咪除左食固、埋身食奶、仲要額外比水佢飲??

thanks!!


別墅

積分: 805


2#
發表於 16-8-1 01:12 |只看該作者
留名學野


大宅

積分: 1309


3#
發表於 16-8-1 04:03 |只看該作者

回覆樓主:

我係全埋身
6個月開頭有揼奶用米糊
但人奶開出來既米糊好快變稀
後來覺得麻煩試下用温水開
我囡食緊hipp純米糊
我自己有試過
温水開出來味道同粥有9成似
同埋我囡中意杰啲有口感
到而家7個多月都係用水開
再加蔬果蓉
無再揼奶 其餘都係全埋身
唔洗驚食少左奶 身體會少左奶
因為身體會識自己調節
加固後就要比水佢飲
開頭我用匙羹餵水比佢
好釆佢都中意飲水
而家學緊用飲管杯了


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


4#
發表於 16-8-1 06:30 |只看該作者
袁寶寶 發表於 16-8-1 00:47
我係全埋身嘅。
想請教下d 加固例如米糊呀,南瓜蓉呀,薯仔蓉呀果d, 你地用水開/加水,定額外真係泵d奶出來 ...

其實食固體就要食水,所以其實用水開稀d薯仔d無問題,糊仔可以買有奶成份嘅,就只需要用水開,只係我女有濕疹,我就每日擠奶出黎開糊仔


大宅

積分: 2183


5#
發表於 16-8-1 07:25 |只看該作者
cherrybb1213 發表於 16-8-1 04:03
我係全埋身
6個月開頭有揼奶用米糊
但人奶開出來既米糊好快變稀

哦…!!明白,多謝你分享呀!
第一胎真係唔識。


大宅

積分: 2183


6#
發表於 16-8-1 07:27 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 16-8-1 06:30
其實食固體就要食水,所以其實用水開稀d薯仔d無問題,糊仔可以買有奶成份嘅,就只需要用水開,只係我女有 ...

哦!想請教點解一定要有奶成份嘅糊仔嘅?


子爵府

積分: 10136


7#
發表於 16-8-1 10:12 |只看該作者
我B 加固冇用奶用水開糊仔
而係直接煲粥水,加瓜菜蓉

外面買嘅即沖糊仔始終係化學嘢
加人造營養,人造香味
同奶粉同一原理
所以我希望佢加固
都一樣係從天然食物中吸收營養


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


8#
發表於 16-8-1 13:37 |只看該作者
袁寶寶 發表於 16-8-1 07:27
哦!想請教點解一定要有奶成份嘅糊仔嘅?

街外買好多都有奶成份嫁,雀巢,美素果d已經有奶嫁,所以直接加水沖就得


大宅

積分: 1261


9#
發表於 16-8-1 15:14 |只看該作者
我泵出黎加入純米糊..見佢肯食就開始煲粥...我只係用米糊黎TEST 下BB READY加固未..所以米糊唔係食好多餐就開始粥...
開始食固就有俾水...我BB開頭唔肯飲...因為頭六個月都冇俾水...要教LOR..
開始都係用SPOON 餵..跟住用奶樽...七個月已經教佢用飲管..


別墅

積分: 733


10#
發表於 16-8-4 22:14 |只看該作者

回覆樓主:

我用人奶開米糊 (純米糊 ),薯蓉 蕃薯蓉 (本身整大人薯蓉都係 會加奶)

其他食物通常就咁打蓉 , 例如菓蓉,瓜菜類


水晶宮

積分: 64129


11#
發表於 16-8-4 23:54 |只看該作者

回覆:全埋身媽媽請進,加固想請教

全埋身人奶b好適合Baby Lead Weaning,你可以上網做下research

我b6個月開始加固,行BLW,無食過米糊,粥仔,依家已經一個月啦,食得好好呀!

BLW係先苦後甜,同餵人奶好似。

人奶b會比較有主見,可以放手比bb一試




子爵府

積分: 11164


12#
發表於 16-8-6 15:22 |只看該作者
我買純米糊,自己手擠人奶去開,因為我囡細碼b想佢食到多d人奶,揀米糊最緊要自己睇成份,唔好揀加左一堆添加劑果d.....


大宅

積分: 2183


13#
發表於 16-8-13 22:58 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 16-8-4 23:54
全埋身人奶b好適合Baby Lead Weaning,你可以上網做下research

我b6個月開始加固,行BLW,無食過米糊,粥 ...

我有睇過呀…謝謝你。
不過始終每個bb皮性唔同,都要捉摸下佢先…所以我都會先以平常方式試糊、蓉嘅野…先再比佢試BLW


大宅

積分: 2183


14#
發表於 16-8-13 23:00 |只看該作者
艾森 發表於 16-8-6 15:22
我買純米糊,自己手擠人奶去開,因為我囡細碼b想佢食到多d人奶,揀米糊最緊要自己睇成份,唔好揀加左一堆添 ...

係啦我費事又拎個泵出來…
咁即係到時吱幾下人奶落去撈下都得…
其實米糊米糊…即係其實係煲粥再整爛佢?
因為出面賣一盒盒又未必用得晒,一陣bb唔愛米糊就浪費。


子爵府

積分: 11164


15#
發表於 16-8-14 21:43 |只看該作者
袁寶寶 發表於 16-8-13 23:00
係啦我費事又拎個泵出來…
咁即係到時吱幾下人奶落去撈下都得…
其實米糊米糊…即係其實係煲粥再整爛佢?

其實用手吱唔止幾下,至少要幾十下,不過我無泵所以用手健康院姑娘建議我買奶粉米糊,但我想比bb食人奶
自己整米糊方法可以睇YouTube,用攪拌器攪爛d飯/用濾網壓爛
https://youtu.be/JBZV1ns4cz8

不過bb初初試米糊淨係比佢試幾啖,買米糊加人奶開到好稀,味道bb係最容易接受,反而自己整出黎加左水,味道似白粥咁,我自己試過都覺得買米糊加人奶好味d~但我都覺得間中自己整米糊都唔錯,可以比bb試多d唔同味道,bb 6個月大果陣我淨係用人奶開米糊,到7個月大煲淋d飯用匙壓爛,有時用人奶開麥糊仔。


別墅

積分: 717


16#
發表於 16-8-15 05:55 |只看該作者

回覆:袁寶寶 的帖子

留名學嘢




洋房

積分: 80

MommyPanel勳章


17#
發表於 17-6-8 02:13 |只看該作者
留名學嘢


男爵府

積分: 6290


18#
發表於 17-6-15 01:16 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 16-8-4 23:54
全埋身人奶b好適合Baby Lead Weaning,你可以上網做下research

我b6個月開始加固,行BLW,無食過米糊,粥 ...

你好,可否分享下 你bb 進行緊的 BLW 情況,之後我都想讓我bb 嘗試. 雖然網上可查詢,大多是全英文說明, 其實想聽聽有實行的媽媽 親身經驗,謝謝


水晶宮

積分: 64129


19#
發表於 17-6-15 02:17 |只看該作者
candyhwa 發表於 17-6-15 01:16
你好,可否分享下 你bb 進行緊的 BLW 情況,之後我都想讓我bb 嘗試. 雖然網上可查詢,大多是全英文說明, ...

本帖最後由 ash_yehyeh 於 17-6-15 02:23 編輯

我仔已經一歲半啦

三固食得好,從來無餵過,依家用叉學拮嘢食

半歲開始就行BLW,無餵過,無試過d糊仔、粥

7M代1固,8M2固,我到一歲幫佢轉3固,過程都好順利

同bb行BLW一定要平常心,唔好覺得一定要見成效

我之前打算bb一歲前都係飲奶為主,但係加固竟然咁順利,真係估唔到

行BLW係培養bb飲食好習慣同用餐氣氛,有好多好處,切忌媽媽心急想bb快d加固代一餐,行BLW係好考媽媽耐性㗎

行BLW會聽到好多反對聲音,所以媽媽一定要異常堅定

最重要一點,無半BLW半餵食,行得BLW就要一路堅持無糊無粥唔餵,等bb自己做主導決定食幾多

初初bb會食得好messy同慢(一個鐘),但係之後就會又快(20mins)又乾淨,但係媽媽真係要好有耐性,同埋唔好逼bb食

FB有BLW group㗎,你可以做下功課


男爵府

積分: 6290


20#
發表於 17-6-15 13:11 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 17-6-15 02:17
本帖最後由 ash_yehyeh 於 17-6-15 02:23 編輯

我仔已經一歲半啦

多謝妳的分享

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo