母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 195


1#
發表於 17-5-26 14:44 |只看該作者
想問bb個半月大....去健康院醫生話佢一日仲有好多次poo poo...因為食得太多前奶......建議我泵5分鐘度...再埋身比bb食......點樣可以多d後奶呀.....我見平時泵完既奶雪左之後脂肪層好小咁....點樣可以多d呀??


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


2#
發表於 17-5-26 17:31 |只看該作者
kathying 發表於 17-5-26 14:44
想問bb個半月大....去健康院醫生話佢一日仲有好多次poo poo...因為食得太多前奶......建議我泵5分鐘度...再 ...

下? 食人奶容易消化梗係會多poo poo
多poo poo唔關前奶多事喎!
我女滿月前1日8次
3個月前1日5,6次
固體前都3次
如果係食得前奶多,可以睇番bb d便便係唔係水便分離,有泡。。。。


複式洋房

積分: 195


3#
發表於 17-5-26 17:34 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-5-26 17:31
下? 食人奶容易消化梗係會多poo poo
多poo poo唔關前奶多事喎!
我女滿月前1日8次

D poo poo 正常架....咁點解佢成日都好似唔夠飽咁既....成日唔願訓...有時食成200幾ml都唔飽咁


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


4#
發表於 17-5-26 17:39 |只看該作者
kathying 發表於 17-5-26 17:34
D poo poo 正常架....咁點解佢成日都好似唔夠飽咁既....成日唔願訓...有時食成200幾ml都唔飽咁
...

因為bb有猛長期! 猛長緊嘅bb會食多d!


複式洋房

積分: 195


5#
發表於 17-5-26 17:42 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-5-26 17:39
因為bb有猛長期! 猛長緊嘅bb會食多d!

之前泵開樽餵...呢幾日開始想轉番埋身...但好似冇停過咁(emoji)(emoji)‍♀️


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


6#
發表於 17-5-26 17:48 |只看該作者
kathying 發表於 17-5-26 17:42
之前泵開樽餵...呢幾日開始想轉番埋身...但好似冇停過咁(emoji)(emoji)‍♀️
...

加油呀! 我係全埋身,頭1個月簡直係無得訓咁濟,不停餵奶換片,仲要照顧個大嘅
如果bb肯埋身,不妨多d埋身,bb啜會幫助增奶!


複式洋房

積分: 195


7#
發表於 17-5-26 17:49 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-5-26 17:48
加油呀! 我係全埋身,頭1個月簡直係無得訓咁濟,不停餵奶換片,仲要照顧個大嘅
如果bb肯埋身,不妨多d埋身 ...

咁係咪唔計時間佢想食就比佢食呀


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


8#
發表於 17-5-26 17:59 |只看該作者
kathying 發表於 17-5-26 17:49
咁係咪唔計時間佢想食就比佢食呀

我自己係feed on demand
初生時,最長我會兩個鐘餵1次bb


複式洋房

積分: 195


9#
發表於 17-5-26 18:01 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-5-26 17:59
我自己係feed on demand
初生時,最長我會兩個鐘餵1次bb

明白
而家又要好似初生時做起


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


10#
發表於 17-5-26 18:05 |只看該作者
kathying 發表於 17-5-26 18:01
明白
而家又要好似初生時做起

慢慢黎,餵順左你就會覺得好方便
蚊個胸出黎就餵得,唔洗洗樽烚樽
邊餵仲可以邊玩下手機,食下零食,睇電視咁
坐低餵又得,訓低餵又得
佢啜時,你又可以恰下
我女而家17個月喇 全埋身


複式洋房

積分: 195


11#
發表於 17-5-26 18:20 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-5-26 18:05
慢慢黎,餵順左你就會覺得好方便
蚊個胸出黎就餵得,唔洗洗樽烚樽
邊餵仲可以邊玩下手機,食下零食 ...

多謝哂:mother::mother:

不過遲d都要番工


複式洋房

積分: 130


12#
發表於 17-6-5 16:18 |只看該作者
Yanlovesnaz 發表於 17-5-26 18:05
慢慢黎,餵順左你就會覺得好方便
蚊個胸出黎就餵得,唔洗洗樽烚樽
邊餵仲可以邊玩下手機,食下零食 ...

想問若果bb每次只食一邊, 另一邊應該pump出黎嗎?
如果唔pump奶量會因而減少遲下佢食多時會唔夠奶嗎?


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


13#
發表於 17-6-5 16:54 |只看該作者
monastar 發表於 17-6-5 16:18
想問若果bb每次只食一邊, 另一邊應該pump出黎嗎?
如果唔pump奶量會因而減少遲下佢食多時會唔夠奶嗎?
...

我女到9個月前都係食1邊,我無bump另一邊呀! 因為本身埋身嘅bb就係啜得密,大腦係用根據bb食奶量黎造奶
如果你想儲奶嘅話就可以bump,如果唔係越bump會越多奶,搞到易塞
我自己比較懶同ftm,所以無儲奶呀!


別墅

積分: 611


14#
發表於 17-6-6 16:09 |只看該作者
kathying 發表於 17-5-26 14:44
想問bb個半月大....去健康院醫生話佢一日仲有好多次poo poo...因為食得太多前奶......建議我泵5分鐘度...再 ...

前奶係水,多D免疫力!吃後奶阿B重量先會升,夠飽!你要佢吸軟一邊到另一遍!咁樣先吃到後奶夠飽!


複式洋房

積分: 195


15#
發表於 17-6-7 19:34 |只看該作者
Nipjune 發表於 17-6-6 16:09
前奶係水,多D免疫力!吃後奶阿B重量先會升,夠飽!你要佢吸軟一邊到另一遍!咁樣先吃到後奶夠飽!
...

佢而家成日好快餓....


複式洋房

積分: 195


16#
發表於 17-6-7 20:18 |只看該作者
kathying 發表於 17-6-7 19:34
佢而家成日好快餓....

埋身左一段時間都係食唔飽咁

可以食好耐都唔停
放低又即刻喊


複式洋房

積分: 195


17#
發表於 17-6-7 20:21 |只看該作者
Nipjune 發表於 17-6-6 16:09
前奶係水,多D免疫力!吃後奶阿B重量先會升,夠飽!你要佢吸軟一邊到另一遍!咁樣先吃到後奶夠飽!
...

埋身左一段時間都係食唔飽咁

可以食好耐都唔停
放低又即刻喊
可以點做呀


大宅

積分: 1280


18#
發表於 17-6-8 12:56 |只看該作者
kathying 發表於 17-6-7 20:21
埋身左一段時間都係食唔飽咁

可以食好耐都唔停

我都想知,尤其半夜時間


別墅

積分: 611


19#
發表於 17-6-8 22:43 |只看該作者
kathying 發表於 17-6-7 20:21
埋身左一段時間都係食唔飽咁

可以食好耐都唔停

你有冇試過飲完掃風?我B依家3個月,2邊都吃,擺低就喊,我會訓住喂,然後離身走!如果過一陣又喊,我會將佢側另一邊拍下被就OK!有時覺得B仔喊唔係肚餓而係要換片!加油


別墅

積分: 611


20#
發表於 17-6-8 22:49 |只看該作者
kathying 發表於 17-6-7 20:21
埋身左一段時間都係食唔飽咁

可以食好耐都唔停

不如佢一直飲擺低就喊,試下換片再喂!換完飲一陣擺低又喊,你豎起來擺膊頭一陣再唔係斜斜地抱住!

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo