母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 187


1#
發表於 17-6-3 21:41 |只看該作者
本帖最後由 aumomabl 於 17-8-17 11:36 編輯

PLEASE DELETE


禁止訪問

積分: 3044


2#
發表於 17-6-3 22:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 338


3#
發表於 17-6-8 18:56 |只看該作者
aumomabl 發表於 17-6-3 21:41
除左係生完個幾日夠奶比呀b,之後到宜家兩個半月就冇試過餵飽。。每次泵都係一安都唔夠,要儲一日先夠佢一 ...

餵得幾多得幾多,如果你得半安咪餵半安之後補粉,奶粉唔係毒藥,以bb健康為重


子爵府

積分: 10758

減齡達人勳章 MommyPanel勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 17-6-8 19:30 |只看該作者

回覆樓主

埋身餵得唔得?一定多過泵出嚟,加油!條路行唔行到就睇自己有幾堅持!


別墅

積分: 944


5#
發表於 17-6-8 21:06 |只看該作者
aumomabl 發表於 17-6-3 21:41
除左係生完個幾日夠奶比呀b,之後到宜家兩個半月就冇試過餵飽。。每次泵都係一安都唔夠,要儲一日先夠佢一 ...

本帖最後由 elektre 於 17-6-8 21:06 編輯

埋身喂會多啲....如果泵既話你下次試下泵奈啲!泵到冇都繼續泵多10分鐘....慢慢就會多奶!因為我之前都係禁!要保持心情愉快!唔好放棄!!


子爵府

積分: 11135


6#
發表於 17-6-8 21:42 |只看該作者
本帖最後由 jeanne1120 於 17-6-8 21:45 編輯
aumomabl 發表於 17-6-3 21:41
除左係生完個幾日夠奶比呀b,之後到宜家兩個半月就冇試過餵飽。。每次泵都係一安都唔夠,要儲一日先夠佢一 ...

唉,真係慘...我想講的係,泵出來的奶量係少過BB埋身食到的奶量,永遠都係!即係例如你泵出來得兩安,BB食到係唔止兩安!因為BB的吸啜力強過所有奶泵,而且好多人係不明原因不受泵,特別係埋慣身慣的媽媽。另外如果以為自己唔夠奶就補奶粉,就會惡性循環,越補奶BB就食少左人奶,咁你就真係越黎越少奶。
我就係咁,泵出黎都係好少架,第二胎我泵出來,從來未超過110ml,通常只有兩安或以下。見係咁我都廢事泵,唯有埋身囉,埋身一段時間再泵,每次得一安或以下喳。

但要知道BB食唔食得夠,唔係睇你泵出黎有幾多,係睇
1. BB 每日夠唔夠五至六塊中等濕的濕片
2. BB體重有無正常增長。

只要以上兩項都滿足到就代表BB夠食。

我自己就係咁,餵下餵下都餵到而家六個月,除了頭一個月之外,無補過奶粉。

其實好多人都對餵人奶有好多誤解,成日以為泵出來咁少就唔夠奶。你唔好唔開心,首先你自己仲想唔想餵?如果仲想餵就堅持,有幾多餵幾多啦。初初唔夠就補下粉先,但都堅持要埋身,埋唔到身就泵,泵唔到有奶都要空泵。

要多奶,一定要靠密密泵或啜架。有咩問題,去健康院搵人奶姑娘幫手,或者加入fb 的母乳群組,好多人奶媽願意幫你!網上資料可以睇香港母乳育嬰協會,有好多Q&A。


點評

wb128720    發表於 17-6-17 09:18


禁止訪問

積分: 16558


7#
發表於 17-6-8 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 108


8#
發表於 17-6-9 18:15 |只看該作者
媽媽加油呀,我都好似你甘,泵得1,2oz,但我仔仔餐餐要食110ml,我依家都好怕佢唔夠飽,但都相信自己,係夠奶比佢食,我仔埋身食完都冇喊,即係夠飽哪,你都要相信自己係夠奶呀!


珍珠宮

積分: 38799

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


9#
發表於 17-6-10 09:37 |只看該作者
佢兩個唔支持, 但呢度有唔止兩個人支持你!
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


大宅

積分: 1904


10#
發表於 17-6-10 10:10 |只看該作者
加油呀!唔好俾自己咁大壓力,壓力都會影響奶量架,知道自己盡左力就得!
我第一胎果陣,99成日話我唔夠奶俾個仔食,搞到我好大壓力,最後我餵左3個月左右就放棄了。
今次第二胎,有上次既經驗,今次順利好多,依家都係做泵媽,今次叻左,唔俾壓力自己,堅持話俾自己聽「有幾多就餵幾多,到最後真係無奶既,就餵奶粉」。暫時阿女3個月,都仲係全人奶,一齊加油,唔好理人地講咩人奶無營養,要堅信媽媽奶係俾BB最好既食物。可以埋身餵既,就埋身餵多啲,餵奶前餵奶後都飲一杯水,平時飲多啲水/湯,慢慢就會多奶架喇!
有咩唔明,去健康院問姑娘,捉埋c6去,等佢親耳聽下姑娘講媽媽奶係幾咁好。
加油!我地成班媽媽支持你!


別墅

積分: 736


11#
發表於 17-6-10 15:05 |只看該作者
aumomabl 發表於 17-6-3 21:41
除左係生完個幾日夠奶比呀b,之後到宜家兩個半月就冇試過餵飽。。每次泵都係一安都唔夠,要儲一日先夠佢一 ...

喪飲魚湯囉,唔飽就補奶粉。不用免強,以bb吃得開心爽皮為大前提!放題咁俾佢食。人奶有就俾,多少也有抗體和營養俾到bb,不用擔心大家都係關心bb,無惡意的,放鬆點,撐你!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo