家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1141


1#
發表於 21-8-8 11:14 |只看該作者
市面有好多款年金選擇,應點樣選擇?值得買嗎?


子爵府

積分: 10632


2#
發表於 21-8-8 12:59 |只看該作者
stevencki 發表於 21-8-8 11:14
市面有好多款年金選擇,應點樣選擇?值得買嗎?

如果政府延期年金用作扣稅,每間回報差不多,分別只是年期,選是選自己適合自己的plan ,每人性質要求不同。有人想年期短,快些取回,我自己想年期長,因為65歲已經有強積金,留70 歲才取,累積銀碼大些,感覺老咗仲有一筆。但有需要,其實可以提早取的。

值唔值得,要看你個人背景。


複式洋房

積分: 416


3#
發表於 21-8-10 15:43 |只看該作者
回覆 stevencki 的帖子

但你點解會考慮年金呢樣野也?


大宅

積分: 1141


4#
發表於 21-8-10 19:17 |只看該作者
windwind0715 發表於 21-8-10 15:43
回覆 stevencki 的帖子

但你點解會考慮年金呢樣野也?

都係為退休生活作打算⋯⋯


複式洋房

積分: 416


5#
發表於 21-8-10 19:21 |只看該作者
回覆 stevencki 的帖子

年金可以算係一個長俸既慨念
可以睇下你自己接受到咩風險

又可以為你自己做到現金流既方案就合適

退休最緊要處理好醫同住其他問題就不太大

不過市面上既年金好多人只係為左用黎扣稅


子爵府

積分: 10632


6#
發表於 21-8-10 19:26 |只看該作者
windwind0715 發表於 21-8-10 19:21
回覆 stevencki 的帖子

年金可以算係一個長俸既慨念

只因可以扣稅而影響回報的效果。

醫療同年金兩件事,應該冇人因醫療而買年金。


複式洋房

積分: 416


7#
發表於 21-8-10 19:36 |只看該作者
回覆 noel2010 的帖子

岩也,扣稅可以影響回報效果。
所以冇人會用呢2個放係一齊講

唔知係咪睇錯或者可能有小小誤解?


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


8#
發表於 21-8-10 21:28 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-8 12:59
如果政府延期年金用作扣稅,每間回報差不多,分別只是年期,選是選自己適合自己的plan ,每人性質要求不同 ...

回報可以很不同,最重要看可保證利率,有些銀行/保險公司誇大了非保證的部分去吸引客人,實質利息回報可能很低,這點要留意。


大宅

積分: 1141


9#
發表於 21-8-10 21:37 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-10 21:28
回報可以很不同,最重要看可保證利率,有些銀行/保險公司誇大了非保證的部分去吸引客人,實質利息回報可能 ...

最近常聽到一個例子,供五年共30萬,等候期15年,之後就每月有錢收。如攞部份的話,餘下的還可以轉給下一代,最多可三代, 這種複式錢滾錢,真的好嗎?(emoji)


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


10#
發表於 21-8-10 23:20 |只看該作者
stevencki 發表於 21-8-10 21:37
最近常聽到一個例子,供五年共30萬,等候期15年,之後就每月有錢收。如攞部份的話,餘下的還可以轉給下一 ...

如果冇記錯,中國人壽有你所講嘅plan,不過我冇揀呢類。我揀供款5年,第6年第一個月開始取。

另外,我幾年前已經做左一份退休年金,由60歲取到100歲(如果仲有命的話)。

自己想法,退休當然唔係只靠年金,但每月有錢收感覺幾好,而家當係分散投資


子爵府

積分: 10632


11#
發表於 21-8-10 23:59 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-10 23:20
如果冇記錯,中國人壽有你所講嘅plan,不過我冇揀呢類。我揀供款5年,第6年第一個月開始取。

另外,我幾 ...

其實每人要求不同,我自己選年期完才一筆過取。有一份20年,一份25年。希望被動收入能夠維持每月生活費。

如果沒有被動收入,每月取年金,都會安心一點。


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 21-8-11 00:32 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-10 23:59
其實每人要求不同,我自己選年期完才一筆過取。有一份20年,一份25年。希望被動收入能夠維持每月生活費。
...

本帖最後由 MissMaMa 於 21-8-11 00:38 編輯

你講得啱,人人情況唔同,要求亦唔同。只係而家資金冇出路,所以先分散去買年金來保本,所以鎖嘅年期唔長唔短。

btw,我唔係為左製造被動收入而買年金


子爵府

積分: 10632


13#
發表於 21-8-11 01:35 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-11 00:32
本帖最後由 MissMaMa 於 21-8-11 00:38 編輯

你講得啱,人人情況唔同,要求亦唔同。只係而家資金冇出路 ...

足夠維持生活費的被動收入應該指收租及收股息。每月收年金的數,應該是幫補一下吧。


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 21-8-11 06:23 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-11 01:35
足夠維持生活費的被動收入應該指收租及收股息。每月收年金的數,應該是幫補一下吧。
...

我們情況比較有點不同,還有另外的固定每月收入。退休收入這方面,我個人沒有太擔心,最大的關注只是提早退休/半退休的年齡(早退休怕悶,遲退休怕辛苦


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 21-8-11 06:49 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-10 23:59
其實每人要求不同,我自己選年期完才一筆過取。有一份20年,一份25年。希望被動收入能夠維持每月生活費。
...

btw,本身已有5份早年已供滿嘅儲蓄保(性質都好似你呢2份年金),本息一路滾存都唔錯。呢幾份隨時攞都得,但我會盡量唔郁,由得佢地繼續增值。


子爵府

積分: 10632


16#
發表於 21-8-11 08:10 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-11 06:49
btw,本身已有5份早年已供滿嘅儲蓄保(性質都好似你呢2份年金),本息一路滾存都唔錯。呢幾份隨時攞都得, ...

應該我和你都一樣,一早已經安排好退休的生活費用。


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 21-8-11 08:15 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-11 08:10
應該我和你都一樣,一早已經安排好退休的生活費用。

本帖最後由 MissMaMa 於 21-8-11 08:20 編輯

21歲步入社會工作,已計劃退休 。第一份保單一畢業就買,有錢就儲起,買儲蓄保險,買股票,買樓..... 我諗好多人都係咁。


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 21-8-11 08:18 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-11 08:10
應該我和你都一樣,一早已經安排好退休的生活費用。

btw,年金你買邊間公司?我一份係萬 X 保險 ,另一份中銀,前者回報好些少。


子爵府

積分: 10632


19#
發表於 21-8-11 08:22 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-11 08:18
btw,年金你買邊間公司?我一份係萬 X 保險 ,另一份中銀,前者回報好些少。
...

我都是一份保險公司另一份銀行。


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 21-8-11 08:38 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-11 08:22
我都是一份保險公司另一份銀行。

想請問一下,呢2份年金,第一年有冇現金回贈?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo