嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3901


1#
發表於 04-7-30 00:14 |只看該作者

想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

thx :-P
>>>>>????


禁止訪問

積分: 4238


2#
發表於 04-7-30 10:23 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3901


3#
發表於 04-7-30 17:33 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

becoz in bk, many mami give bb eat congee and not
糊仔 when bb are 1 years old ar....
>>>>>????


禁止訪問

積分: 4238


4#
發表於 04-7-30 18:52 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3901


5#
發表於 04-7-30 18:56 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

my b not really like 粥 ar...
he like糊仔 more, but if he eat 糊仔, his poo poo is better than eat 粥...
>>>>>????


禁止訪問

積分: 46216


6#
發表於 04-7-31 03:34 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3901


7#
發表於 04-7-31 03:53 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

我個b 唔鍾意飲水呀...果汁都唔飲....
點好???
>>>>>????


禁止訪問

積分: 4238


8#
發表於 04-7-31 09:58 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


9#
發表於 04-7-31 11:46 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3901


10#
發表於 04-7-31 22:03 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

益力多?? it is ok for 1 year old baby??

thx for all mama advice
>>>>>????


男爵府

積分: 6651


11#
發表於 04-8-2 14:27 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

其實糊仔係有營養過粥仔嫁(健康院姑娘都係咁講). 我個仔就食到差唔多2歲佢自己唔食為止. D鬼仔都食到好大個嫁.

至於飲水, 我仔仔一歲前又係唔飲清水嫁, 我就用BB果汁開希比佢飲羅. 你試下換唔同的容器比佢, 如有飲管的奶樽, training cup, 有飲同的水樽等. 佢覺得好玩, 就會飲嫁啦. 你又可以同佢一齊飲, 大家乾杯, 佢覺得開心, 又會飲.


別墅

積分: 888


12#
發表於 04-8-16 00:48 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

係呀, 我個b都係唔鍾意用奶樽飲嘢, 不停咁leur番個奶嘴出黎, 你試下用其他的方法啦, 我地用spoon, 還有飲筒, 杯呀, 好似小新媽媽話, 佢覺得好玩就會飲架啦


複式洋房

積分: 252


13#
發表於 04-8-16 01:51 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

deleted


大宅

積分: 3901


14#
發表於 04-8-16 02:29 |只看該作者

Re: 想問下..1歲BB仲可以食糊仔嗎??

好呀,我試下先∼∼
thanks 小新媽媽, wanwanfubb :mrgreen:
>>>>>????

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo