嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4791


1#
發表於 04-8-3 15:48 |只看該作者

囝囝開始唔鐘意食煲粥仔,點算?

我囝囝開始唔鐘意食我煲既粥仔, 點算?
十個月可以俾通心粉佢食嗎??


大宅

積分: 1283


2#
發表於 04-8-3 17:22 |只看該作者

Re: 囝囝開始唔鐘意食煲粥仔,點算?

可比abc粉佢試下食,細細粒,煮林D,加D菜蓉,肉蓉煮湯底.
但我個仔唔食abc粉,因要咬,食到十令啖就發脾氣唔肯食.
粥就好鐘意,冇咁多野咬.
大個仔啦~~~


大宅

積分: 4791


3#
發表於 04-8-3 18:10 |只看該作者

Re: 囝囝開始唔鐘意食煲粥仔,點算?

Thank you!
等我試下俾佢食先!


複式洋房

積分: 165


4#
發表於 04-8-10 16:54 |只看該作者

Re: 囝囝開始唔鐘意食煲粥仔,點算?

我囡囡4-5個月時都係食粥仔,但係食了3個月左右就唔係咁鐘意,咁就開始煮爛飯仔比佢食,囡囡都好鐘意,你都可以嘗試下煮爛飯仔比囝囝食啦!

BB係2002年出世! 好得意好可愛呀! :hammer: :hammer: :pint:[img align=left]http://lilypie.com/baby3/020726/0/0/1/+10[/img]


大宅

積分: 4791


5#
發表於 04-8-10 17:36 |只看該作者

Re: 囝囝開始唔鐘意食煲粥仔,點算?

爛飯係咪即係好杰既粥呀???


大宅

積分: 1075


6#
發表於 04-8-10 17:59 |只看該作者

Re: 囝囝開始唔鐘意食煲粥仔,點算?

我都有俾d字母粉囡囡食,她都ok. 如果伙bb不喜歡食弼,無須勉強他,這會付他產生恐懼仲唔好; 只要他攝取到均衡的飲食就得,他唔食粥;你可以蒸蛋加d肉俾他,小食就俾d麵包他食都ok.總之,他一日內有齊碳水化合物,蛋白質,纖維等營養就得


禁止訪問

積分: 4238


7#
發表於 04-8-10 19:57 |只看該作者

Re: 囝囝開始唔鐘意食煲粥仔,點算?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo