嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2899

好媽媽勳章


1#
發表於 04-8-5 11:30 |只看該作者

請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

我女吾知近來係吾係熱氣呢..晚晚半夜都哭醒..但我又只係識煲開奶茶同紅蘿蔔竹蔗水..前者好似無乜用..後者佢又吾飲..都吾知點算..已經連續3星期都晚晚哭..真係吾知點幫佢好.. 煩請各位有經驗媽咪提供些意見..謝謝


禁止訪問

積分: 46216


2#
發表於 04-8-5 12:44 |只看該作者

Re: 請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4238


3#
發表於 04-8-6 09:32 |只看該作者

Re: 請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6387


4#
發表於 04-8-6 17:23 |只看該作者

Re: 請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

rleung,沙沙,

9個月大飲唔飲得?

dayday


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 04-8-6 17:52 |只看該作者

Re: 請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

我奶奶都係煲夏枯草比BB飲, 飲咗真係冇咁熱氣架.

DAYDAY,
我奶奶話最好一歲後先好飲喎,所以你都係過多幾個月後先好比你BB飲囉. :-P :-P


大宅

積分: 2899

好媽媽勳章


6#
發表於 04-8-6 18:52 |只看該作者

Re: 請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

多謝各位意見..我唸我會煲比佢飲試吓..不過就吾知佢係吾係熱氣..又吾知係吾係發惡夢..因為發惡夢吾會連續3星期..唉真係好慘呀..


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 04-8-7 09:47 |只看該作者

Re: 請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

mwtang,
其實你都可以試吓比保嬰丹佢食.


複式洋房

積分: 165


8#
發表於 04-8-10 16:45 |只看該作者

Re: 請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

可以煲冬瓜燙比佢飲,我囡囡都好鐘意飲架!
BB係2002年出世! 好得意好可愛呀! :hammer: :hammer: :pint:[img align=left]http://lilypie.com/baby3/020726/0/0/1/+10[/img]


珍珠宮

積分: 34951

減齡達人勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


9#
發表於 04-8-10 23:30 |只看該作者

Re: 請問可否提供一歲半bb清熱氣方法

mwtang :

我個女同你亞女一樣歲半,呢排夜晚都成日喊,但我覺得佢並唔係熱氣同發夢,而係「AU」大牙而引

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo