嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2192


1#
發表於 04-8-9 11:29 |只看該作者

有冇邊隻奶粉冇蔗糖???????

我個囡食開雅培心美力, she has 7 mths old now.....I want to let her change the formula NO.2. I saw 雅培 有蔗糖成份.........
請問知唔知邊隻奶粉冇蔗糖????? 我怕bb好易砫牙 ?-(


大宅

積分: 2192


2#
發表於 04-8-9 13:15 |只看該作者

Re: 有冇邊隻奶粉冇蔗糖???????

請問有冇人知 ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 2739


3#
發表於 04-8-9 14:17 |只看該作者

Re: 有冇邊隻奶粉冇蔗糖???????

我仔仔食S26#2時,我比較過New Zealand版同香港版,發現NZ既無Surcrose 但香港版就有.但3號就大家都有.


男爵府

積分: 6735


4#
發表於 04-8-10 02:20 |只看該作者

Re: 有冇邊隻奶粉冇蔗糖???????

好似係豆奶先會冇蔗糖架。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo