嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1248

畀面勳章


1#
發表於 04-8-9 16:57 |只看該作者

有冇bb超過六個月都未轉2號奶粉?

我b現在六個幾月, 想同佢轉2號奶粉, 但聽健康院姑娘講萬朝1號可以食到一歲, 請問妳地係咪都冇轉2號呢? 如果轉又會轉邊隻好呢? Thanks!
我是你的血液 通過你的血管 經過你的心臟 走遍你身體每一個地方--I Love You 小俊B & 細細妹

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo