嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 951


1#
發表於 04-8-10 09:07 |只看該作者

請問各位媽咪最初俾邊種菜俾bb食

各位媽咪,

我想開始俾bb 食菜,bb 6個月大, 唔知有邊d 岩佢食呢? 同埋可以點整? 係咪通常都係蒸?


男爵府

積分: 6387


2#
發表於 04-8-10 11:52 |只看該作者

Re: 請問各位媽咪最初俾邊種菜俾bb食

Clarab,
通常我都係比波葉,莧菜,菜心葉,節瓜,南瓜,番茄.如菜類我先滾水煮熟剪細加入粥,瓜類就加落粥一齊煲or煎湯.
dayday


禁止訪問

積分: 4238


3#
發表於 04-8-10 20:03 |只看該作者

Re: 請問各位媽咪最初俾邊種菜俾bb食

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8053


4#
發表於 04-8-10 23:43 |只看該作者

Re: 請問各位媽咪最初俾邊種菜俾bb食

菠菜最有益, 好多鐵質, 我女女最鍾意.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo