嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3611


1#
發表於 04-8-10 09:10 |只看該作者

低敏能恩

最近聽講低敏能恩好popular, 請問各媽咪有什麼用後感想?


大宅

積分: 1075


2#
發表於 04-8-10 18:03 |只看該作者

Re: 低敏能恩

我囡囡都食過低敏,醫生話是因為bb對一些formula 的奶粉產生腸胃敏感; 好似我囡囡之前有便秘就食低敏,現在正常我都轉番其他奶粉俾她


別墅

積分: 514


3#
發表於 04-8-11 10:13 |只看該作者

Re: 低敏能恩

PrinceAaron 寫道:
最近聽講低敏能恩好popular, 請問各媽咪有什麼用後感想?


你係指mud野popular ar??係呢個brand ar??

因為佢係可以防敏感, 所以好arm d對蛋白有敏感既bb食囉....

但係如果無敏感, 好似吾食低敏會仲好d wor.... :mrgreen:


大宅

積分: 3611


4#
發表於 04-8-11 12:58 |只看該作者

Re: 低敏能恩

我有幾個friend都飲能恩, 所以覺得popular. 他們說呵poo poo順了很多, 日日都有, 次次都滑.

不過我bb90%日日有poo poo, 有時有一日沒有, 我便很worry.


別墅

積分: 514


5#
發表於 04-8-11 14:21 |只看該作者

Re: 低敏能恩

PrinceAaron 寫道:
我有幾個friend都飲能恩, 所以覺得popular. 他們說呵poo poo順了很多, 日日都有, 次次都滑.

不過我bb90%日日有poo poo, 有時有一日沒有, 我便很worry.


咁你點解要食低敏ar, 你小b又係敏感架???

如果吾係, 食雪印都好好架.....但係你有無比足夠既水, 生果你小b 食ar.....

吾好跟人ar, 個個小b 吾一樣架, 你吾好worry la, 呢隻吾得咪食another law....仲有咁多好野係出面.....

add oil ,


別墅

積分: 752


6#
發表於 04-8-11 15:21 |只看該作者

Re: 低敏能恩

我bb都食低敏能恩, 因他一向都有濕疹, 現在他九個月, 濕疹好了點, 所以都想轉另一個brand的2號

六合彩, 請問你講的是港版雪印or日版雪印?


別墅

積分: 514


7#
發表於 04-8-11 16:31 |只看該作者

Re: 低敏能恩

Amama 寫道:
我bb都食低敏能恩, 因他一向都有濕疹, 現在他九個月, 濕疹好了點, 所以都想轉另一個brand的2號

六合彩, 請問你講的是港版雪印or日版雪印?


香港版都ok架....無問題wor.....

濕疹bb 轉奶粉要小心d , 你係咪食緊 HA1 ar, 好似要咁架....

你首先要轉返其他牌子既1號仔先, 睇下有無敏感, 然後才可轉2 號架....吾可以一下子轉第二隻牌子既2號.....

你明吾明ar....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo