嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 331


1#
發表於 04-8-11 09:54 |只看該作者

為什麼我BB成日放屁?

有風?何來?有什么解決辦法?


大宅

積分: 4791


2#
發表於 04-8-11 12:07 |只看該作者

Re: 為什麼我BB成日放屁?

BB飲奶飲水既時候都會飲到d風入去,掃風可能未必掃得晒出黎,咁佢咪放出黎!!
解決辦法就由佢放啦!! :-P


男爵府

積分: 7783


3#
發表於 04-8-11 13:48 |只看該作者

Re: 為什麼我BB成日放屁?

放多d屁先好呀...每次阿b放屁,我同婆婆都不知幾開心,仲不停咁話阿b叻叻tim.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo