嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 20


1#
發表於 04-7-30 22:00 |只看該作者

請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

如:菠菜唔好溝豆腐
咁仲有咩唔可以溝埋一齊煲粥?
菠菜+薯仔可唔可以?

另外,自從阿b食粥後,有時會嘔(少少),今日食左比較多,但嘔左一次(多),會唔會有問題?


男爵府

積分: 5896


2#
發表於 04-7-31 02:40 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

乜菠菜唔可以溝豆腐,我試過溝埋一齊,會有乜唔好架??


大宅

積分: 1283


3#
發表於 04-7-31 12:20 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

SkyMaMa
試下幾日唔好比咁多佢食,睇下點.(驚佢唔知飽)
同埋食完要佢座定半個鐘等落格.
大個仔啦~~~


民房

積分: 20


4#
發表於 04-7-31 22:33 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

其實我都唔知點解菠菜唔可以溝豆腐, 唔知其他人知不知道?


別墅

積分: 595


5#
發表於 04-7-31 22:38 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

我試過用:

紅蘿蔔+豬肉碎



蕃茄 + 豬肉碎 + 紅蘿蔔



淨魚肉粥

紅蘿蔔好有益架,豬肉/牛肉碎又好味又有營養, 不妨一試.


大宅

積分: 1439


6#
發表於 04-7-31 22:42 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

虎虎,

請問你點煲d肉碎, d肉先至唔會一舊舊呢?


虎虎 寫道:
我試過用:

紅蘿蔔+豬肉碎



蕃茄 + 豬肉碎 + 紅蘿蔔



淨魚肉粥

紅蘿蔔好有益架,豬肉/牛肉碎又好味又有營養, 不妨一試.


別墅

積分: 679


7#
發表於 04-7-31 22:48 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

你可以將肉碎先放一些水攪下, 才放入粥度煲就唔會一舊舊啦!


大宅

積分: 1439


8#
發表於 04-8-1 08:26 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

chunmame 寫道:
你可以將肉碎先放一些水攪下, 才放入粥度煲就唔會一舊舊啦!


Thank you!


洋房

積分: 161


9#
發表於 04-8-1 19:16 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

菠菜唔好溝豆腐
睇呢度丫~~"
http://food.doh.gov.tw/asking/qa/qa2.htm

SkyMaMa 寫道:
其實我都唔知點解菠菜唔可以溝豆腐, 唔知其他人知不知道?


民房

積分: 20


10#
發表於 04-8-3 16:11 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

Tigger,

Thanks for your information


洋房

積分: 161


11#
發表於 04-8-4 16:36 |只看該作者

Re: 請問有咩唔可以溝埋一齊煲粥?

welcome la ^o^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo