嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1641


1#
發表於 04-8-3 00:38 |只看該作者

你地bb食緊邊隻糊仔??

[size=medium]我剛剛比阿b試雀巢個包米粉sample, 介紹下你地bb食緊邊隻糊仔或同類食品呀??我覺得雀巢呢隻有d甜....


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 04-8-3 01:02 |只看該作者

Re: 你地bb食緊邊隻糊仔??

如果妳覺得雀巢糊仔甜的話.可以試gerber純米糊.因為沒有添加糖份的.但有機因改造.其他牌子多數都有添加糖.而我bb食萬朝蕃茄煮魚.不過係同雀巢一樣有添加糖份所以都係甜味重d.
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


男爵府

積分: 7783


3#
發表於 04-8-3 09:00 |只看該作者

Re: 你地bb食緊邊隻糊仔??

我唸住比阿b試Gerber,因為見其他媽咪話雀巢太甜.


子爵府

積分: 13356


4#
發表於 04-8-3 12:29 |只看該作者

Re: 你地bb食緊邊隻糊仔??

My bb eat Heinz and Earth's Best

[img align=left]http://www.pau.com.hk/liwood/IMG_0764.gif[/img]Liwood Ma Ma [url=liwood.pau.com.hk/gallery]MyBB Album[/url] [email protected]


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


5#
發表於 04-8-3 18:08 |只看該作者

Re: 你地bb食緊邊隻糊仔??

花貓,

記得我嗎?好耐冇同你chat啦
Natalie初初食雀巢,但係佢唔多鍾意,宜家轉左食萬朝番茄煮魚


大宅

積分: 1641


6#
發表於 04-8-4 00:53 |只看該作者

Re: 你地bb食緊邊隻糊仔??

[size=small]
小詹,

好耐無見你入黎啦喎!!!!!

岩岩夠6個月阿媽比阿b試食粥仔, 但係佢唔肯食,可能佢未識吞口水,所以d粥有d粒粒野佢好抗拒唔吞, 所以比糊仔佢食希望滑d容易識應, 萬朝番茄煮魚係未好似糊仔咁架,係未係超市買架?

唉.....依家開始要煩佢o既食物lu...無得淨飲奶奶方便又快捷, 阿b又食得津津有味 :lol:不過見佢去到另一階段又好開心o既 :wink:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo