嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 570


1#
發表於 04-6-25 16:59 |只看該作者

唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

如題!!!THX!!


大宅

積分: 1397


2#
發表於 04-6-25 17:16 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

可以試下啦,我亞b個醫生叫我地買笑牛牌。


別墅

積分: 570


3#
發表於 04-6-25 17:28 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

咁係咪就咁喺雪櫃取出就食得呢,卡夫ok ma??
分量多小好呢??many thank you!!!!!!!!


大宅

積分: 1397


4#
發表於 04-6-25 17:36 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

我係將芝士放入粥度比bb食,一日一次,bb7個月時大概1/3舊(三角形個種)。我都有朋友比卡夫,都係溶落粥度。你可以著少試下。


別墅

積分: 570


5#
發表於 04-6-25 17:57 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

袁太:
我剛比5分1片卡夫比bb就咁食,
佢妹妺下食得好開心呢........
THX!!!!!!!!!


洋房

積分: 84


6#
發表於 04-6-26 19:29 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

菜菜子,
你可以試下kiri (一盒6大粒),可比半粒放落粥仔,好好味. 因kiri 芝士味比其他牌子light d,適合bb多d.


洋房

積分: 84


7#
發表於 04-6-26 19:30 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

菜菜子,
你可以試下kiri (一盒6大粒),可比半粒放落粥仔,好好味. 因kiri 芝士味比其他牌子light d,適合bb多d.


大宅

積分: 1705


8#
發表於 04-6-26 19:38 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

我建議買low salt芝士給bb,笑牛牌有.因你bb還小.


洋房

積分: 84


9#
發表於 04-6-26 19:50 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

菜菜子,
你可以試下kiri (一盒6大粒),可比半粒放落粥仔,好好味. 因kiri 芝士味比其他牌子light d,適合bb多d.


大宅

積分: 1054


10#
發表於 04-6-27 02:05 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

nov03mama

想問吓是否加入任何味粥仔都好好味? thanks


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 04-6-27 02:10 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

但係書上講話bb最好一歲後才食芝士.之前網上面都有mami講話一歲後架~~不過我唔係好明,點解有隻牌子o既糊仔,有芝士味道o既????
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


大宅

積分: 1636


12#
發表於 04-6-27 02:22 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

我bb7個月食


別墅

積分: 570


13#
發表於 04-6-27 12:53 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

oh......咁真係唔知比吾比佢食好喇.......]
但bb勁鐘意食呢...........


洋房

積分: 84


14#
發表於 04-6-28 01:32 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

raynthia
加左芝士落粥仔D粥仔會好香好味,但我試過加紅蘿蔔就唔多好味,我個B唔多鐘意.

豬包媽
萬朝有隻芝士乳酪米糊 & 蕃茄煮魚米糊, 兩隻都OK,方便帶出街食.
健康院姑娘話芝士有好高鈣質幫助BB骨骼健康,6個月以上食冇問題 wo...??


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 04-6-28 01:52 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

nov03mama
thx~~
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


大宅

積分: 1054


16#
發表於 04-6-28 10:02 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

nov03mama

THANKS


大宅

積分: 3901


17#
發表於 04-6-28 13:38 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

Kiri cheese is very good taste, very creamy ga~
>>>>>????


大宅

積分: 2819

畀面勳章


18#
發表於 04-6-29 14:26 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

I also find QBB baby cheese at Citysuper. Just wondering any one try it before???


洋房

積分: 66


19#
發表於 04-6-29 18:02 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

Where can you get Kiri cheese? Do you add cheese after the congee is cooked? I am not sure how to mix cheese with the congee, please help!

Thanks!!


別墅

積分: 702


20#
發表於 04-6-30 09:53 |只看該作者

Re: 唔該!!想問七個月bb可以吃芝士ma???

Kiri 和笑牛牌都可以在百佳買到。一粒粒包裝, 幾方便。

我每次待粥煲好後, 倒進碗內才放一粒笑牛牌, 這樣就不會把營養流失, 粥的熱度會溶化芝士。我試味都覺得幾香; 幾好味呀!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo