嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43255


1#
發表於 04-7-19 12:21 |只看該作者

BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

如題.


大宅

積分: 1397


2#
發表於 04-7-19 15:18 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我覺得半個蛋黃就夠,其實可以落肉蓉菜蓉,粥:菜:肉既比例係3:2:1。
該用戶已被刪除

3#
發表於 04-7-19 17:48 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43255


4#
發表於 04-7-20 12:36 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

'卡夫'

該用戶已被刪除

5#
發表於 04-7-20 15:53 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43255


6#
發表於 04-7-20 17:07 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

咁請問那隻好呀?


民房

積分: 127


7#
發表於 04-7-20 17:43 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我仔仔十個月已經食兩餐,每日一隻蛋用蛋花加入粥仔,十個月可以食好多野啦!


別墅

積分: 749


8#
發表於 04-7-20 17:49 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

有沒有專比bb食的芝士呢?


別墅

積分: 544


9#
發表於 04-7-20 18:18 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我囝囝約十個月大, 我會"r"湯, 再用湯煮飯仔, 然後加d 湯料蓉俾囝囝食, "r"湯的料會係:
1. 紅蘿蔔 + 薯仔 +肉
2. 紅蘿蔔 + 薯仔 +粟米
3. 木爪 + 紅蘿蔔 +粟米
有時會加d 其他的瓜換紅蘿蔔, 或最後加魚肉蓉或肉蓉.
除了奶之外, 就好少俾其他野佢食了. 會唔會唔夠營養?
如果唔夠營養, 仲可以俾d什麼佢食?
(無食egg, 因為敏感)


洋房

積分: 177


10#
發表於 04-7-20 23:08 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我囝囝約9個月,一日食2餐粥仔,每餐食一碗半至兩碗。中醫話肉同魚,肉是有營養多d。我多數會用菜+肉+魚+蛋黃


珍珠宮

積分: 43255


11#
發表於 04-7-21 09:27 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我BB現在十個半月, 每日粥仔和糊仔各一餐.

其實粥仔我都有加廋肉,雞肉,大眼雞魚, 蕃茄, 節瓜,菠菜(牛肉試過一二次, 但他好似有些敏感, 所以無再買, 不過遲些會再試). 我是恐怕每日都有一隻黃和半塊芝士會過多.

另外BB現在可食爛飯嗎?


複式洋房

積分: 227


12#
發表於 04-7-22 16:34 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我bb就一個星期食3隻雞蛋, 同三粒芝士. 我覺得樣樣o野都唔好咁多. 最緊要係均衡.


大宅

積分: 1705


13#
發表於 04-7-22 16:40 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

營養師話bb 1 歲前,每日只可食半隻旦黃,


大宅

積分: 1295


14#
發表於 04-7-23 00:54 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

minmin 寫道:
咁請問那隻好呀?


笑牛牌啦, 原味果集, 一粒粒o既


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


15#
發表於 04-7-23 13:01 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

SunnyBB 寫道:
我囝囝約9個月,一日食2餐粥仔,每餐食一碗半至兩碗。中醫話肉同魚,肉是有營養多d。我多數會用菜+肉+魚+蛋黃

你既一碗係咩碗丫??
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


男爵府

積分: 5874


16#
發表於 04-7-23 18:45 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

唔使日日都蛋同芝士既, 每日唔同款既粥仔我諗會均衡d。我個女為例: 1日豬肉, 1日魚肉, 1日蛋, 1日雞肉, 當然粥裡面會有菜。 至於糊仔, 只係我地要外出既Fast food而已, 同埋我發覺食糊仔會令大便變硬, 真係萬試萬靈。
美甲達人俱樂部私家BlogHERE

Judy's Nail 美甲相集HERE

Judy's Nail Web PageHERE


洋房

積分: 177


17#
發表於 04-7-23 19:46 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

係黃鴨仔bb碗 :wink:
CutieSo 寫道:
[quote]
SunnyBB 寫道:
我囝囝約9個月,一日食2餐粥仔,每餐食一碗半至兩碗。中醫話肉同魚,肉是有營養多d。我多數會用菜+肉+魚+蛋黃

你既一碗係咩碗丫??
[/quote]


別墅

積分: 644


18#
發表於 04-7-28 00:05 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我女10個月大,由6個幾月大開始,一日食四餐,早餐:通粉或麥皮+肉,午餐:肉+瓜或才粥,下午茶:面包或BB餅或生果,晚餐:肉+瓜或才粥,宵夜:媽媽奶.
而且每餐都可以食一碗至一碗半


子爵府

積分: 10379


19#
發表於 04-7-28 13:54 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

madisonfong 寫道:
我女10個月大,由6個幾月大開始,一日食四餐,早餐:通粉或麥皮+肉,午餐:肉+瓜或才粥,下午茶:面包或BB餅或生果,晚餐:肉+瓜或才粥,宵夜:媽媽奶.
而且每餐都可以食一碗至一碗半


飲咁少奶??? ?-( ?-(


別墅

積分: 644


20#
發表於 04-7-28 14:43 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我個女未戒夜奶,所以平均每兩個鐘飲一次奶,約4-5次啦...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo