嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5896


1#
發表於 04-7-28 17:43 |只看該作者

10個月大bb可以煮d乜西餐比佢???

呀仔唔知係咪開始唔鐘意食粥,餐餐都食得好少,3-5啖就唔食,除咗粥之外,仲可以煮乜比佢食,唔該


大宅

積分: 3901


2#
發表於 04-7-28 17:45 |只看該作者

Re: 10個月大bb可以煮d乜西餐比佢???

我都想知呀∼∼
>>>>>????


禁止訪問

積分: 14553


3#
發表於 04-7-28 19:05 |只看該作者

Re: 10個月大bb可以煮d乜西餐比佢???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1295


4#
發表於 04-7-29 01:07 |只看該作者

Re: 10個月大bb可以煮d乜西餐比佢???

番茄肉碎通粉/abc粉
紅蘿蔔蓉魚肉三文治
南瓜湯


大宅

積分: 1750


5#
發表於 04-7-29 02:30 |只看該作者

Re: 10個月大bb可以煮d乜西餐比佢???

請問ss2003
BB十個月點食到通粉同三文治?


複式洋房

積分: 220


6#
發表於 04-7-29 04:12 |只看該作者

Re: 10個月大bb可以煮d乜西餐比佢???

係食到家.我個仔係9個月大都食到啦,abc通粉係好細啦家,如果個bb未食過既話,你可以煮少少俾他食下先,如果他like,咁你之後就可以再多d俾他食,我個他都好like eat 家,如果你用普通size既通粉俾他食,你就要剪碎少少俾他食,如果你用abc個d,你就可以唔洗剪,因為已經夠細粒啦(abc通粉起普通超市已有得買家啦) :mrgreen:
~~我係10月12日出世~~ :-P :-P


大宅

積分: 1295


7#
發表於 04-7-29 12:48 |只看該作者

Re: 10個月大bb可以煮d乜西餐比佢???

yuen0404 寫道:
請問ss2003
BB十個月點食到通粉同三文治?


yuen0404,

點食通粉QBABY已經解釋得好清楚, thank you, 至於三文治呢..........當然要整細佢啦, 亦可以將麵包點奶, 濕濕地容易入口

其實每個bb發展不同, 有d十個月已經食飯仔, 有d三歲仍未肯食飯, 只要適合你bb就ok啦


禁止訪問

積分: 46216


8#
發表於 04-7-31 03:45 |只看該作者

Re: 10個月大bb可以煮d乜西餐比佢???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo