嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1986


1#
發表於 04-7-28 22:27 |只看該作者

返幼兒園進食問題???


hello!!

想問下大家Mom意見!

仔仔 1/9返(全日)幼兒園,學校每天會有一至兩餐奶給小朋友作茶点或早歺,但學校會選用 "克寧"奶粉,但我本身仔仔是飲日本版雪印,主任話頭一個月可以自備奶粉,之後會飲 "克寧"奶粉,佢話大部分家長之後都會配合飲 "克寧",我在想如仔仔在校飲克寧,在家飲番雪印,是否有間問題呢??
但本人擔心"克寧"奶粉的營養價值DHA 和 是否適合仔仔的腸胃??

如果你是我會這樣做呢?
1) 長期自備milk power
2) 配合飲 "克寧" (學校 and home)
3) 在校飲克寧,在家飲番雪印
or other answer...........

thanks a lot your comments!!



別墅

積分: 607


2#
發表於 04-7-30 13:40 |只看該作者

Re: 返幼兒園進食問題???

petmum,

我會簡3) 在校飲克寧,在家飲番雪印

係學校食學校供應的食物包括"奶奶", 係屋企會食番屋企野包括"奶奶"; 因為二歲小朋友已經差唔多咩都食, 唔驚腸胃適應問題, 只係可惜營養價值冇咁好 ! 我個女而家早晚係屋企都有飲奶的, 當係一個補充

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo