嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


1#
發表於 04-7-29 01:15 |只看該作者

幾大識自己"不"飯食呀?thanks

各位mummy:

想問下幾大比bb"不"野食呀.....o甘佢地幾時識自己"不"呢!thanks...........各位有咩意見呢.......


別墅

積分: 762


2#
發表於 04-7-29 20:51 |只看該作者

Re: 幾大識自己"不"飯食呀?thanks

我個大少同小姐都係差唔多一歲半左右, 就自己 "不" 野食, 都係佢地自己要 "不"。大仔果時係第一個, 我都唔知幾時可以等佢自己餵食, 但有一次忽然佢要自己食, 我餵佢就唔肯食, 就係咁開始俾佢自己 "不"; 而個女亦係自己要求要自己 "不", 順其自然就大家都好舒服。 :wink:
珍惜生命、把握今天,因為仍活著不是偶然,也不是必然! :-P


複式洋房

積分: 222


3#
發表於 04-7-30 11:09 |只看該作者

Re: 幾大識自己"不"飯食呀?thanks

我比阿仔激死, 餵佢就不嬲都唔肯食, 佢唔係"不"wo, 係"拿", 比佢d"更"同碗就放入口"算", "算"完就掉, 將d
食物倒晒落


大宅

積分: 3276


4#
發表於 04-7-30 18:54 |只看該作者

Re: 幾大識自己"不"飯食呀?thanks

我個仔食粥仔唔會座椅, 仲要有野"榨手"比佢攪玩至食咋
整到一"台",一手, 一身都係 :-x 仲要我抱
請問有無方法提供, 等座向度食呢. Thanks

:lol: :wave:


侯爵府

積分: 20963

牛年勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 04-7-30 21:50 |只看該作者

Re: 幾大識自己"不"飯食呀?thanks

囡囡一歲多些就自己”畢”野食,兩歲九個月就用筷子夾野食,係啖啖入口個隻喎


禁止訪問

積分: 46216


6#
發表於 04-7-30 23:46 |只看該作者

Re: 幾大識自己"不"飯食呀?thanks

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 969


7#
發表於 04-8-1 08:16 |只看該作者

Re: 幾大識自己"不"飯食呀?thanks

我囝囝1歲多d﹐已經可以自己“不”粥仔食喇﹗ :mrgreen:
而家2歲9個月﹐計劃想教佢渣筷子 :-P
oceandeep</i>

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo