嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 877


1#
發表於 04-7-29 13:43 |只看該作者

Any comments for 雪印2號and安嬰寶

BB差不多7個月,想轉2號奶粉.有冇媽咪比BB食其中一隻, 請比意見


子爵府

積分: 13092


2#
發表於 04-7-30 18:41 |只看該作者

Re: Any comments for 雪印2號and安嬰寶

我的小朋友由bb到宜家都係食開雪印,我自己都覺得唔錯,d臭臭都幾靚,我有幾個朋友的小朋友都係食呢隻,容易消化,一般小朋友食都無問題。


大宅

積分: 2442


3#
發表於 04-7-31 11:33 |只看該作者

Re: Any comments for 雪印2號and安嬰寶

I am giving Enfapro (A+ No.2) to my baby. Everything has been fine with him for the last 3 months. Ok, woh!


大宅

積分: 2508


4#
發表於 04-7-31 17:20 |只看該作者

Re: Any comments for 雪印2號and安嬰寶

我囝囝又係食安嬰寶a+,幾好啊,大便都幾靚.無咁熱氣.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo