嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 432


1#
發表於 04-7-30 21:21 |只看該作者

請問可鮮榨橙汁可否加入葡萄糖比7個月大bb飲?

有人教我鮮榨橙汁加入葡萄糖比bb飲,因好多時買d橙未必一定會甜,請問有冇人試過?飲左有冇問題呀?


禁止訪問

積分: 46216


2#
發表於 04-7-31 03:32 |只看該作者

Re: 請問可鮮榨橙汁可否加入葡萄糖比7個月大bb飲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1283


3#
發表於 04-7-31 12:14 |只看該作者

Re: 請問可鮮榨橙汁可否加入葡萄糖比7個月大bb飲?

但未到一歲唔可以食蜜糖架.(我睇網o的BB食譜講)
橙汁就姑娘話易敏感.
可以比其他果汁佢飲,佢應該會飲.
大個仔啦~~~


複式洋房

積分: 119


4#
發表於 04-7-31 22:00 |只看該作者

Re: 請問可鮮榨橙汁可否加入葡萄糖比7個月大bb飲?

就甘比鮮榨橙汁BB飲都可以架!
我個BB一個月都飲喇!

hi~~ 我2004年6月27日出世架! :-P 27/6 - 2.53kg 27/7 - 4.04kg


大宅

積分: 1295


5#
發表於 04-8-1 01:08 |只看該作者

Re: 請問可鮮榨橙汁可否加入葡萄糖比7個月大bb飲?

醫生建議四個月以上才可飲果汁
而橙汁亦應十個月後才可飲用


大宅

積分: 1152


6#
發表於 04-8-2 11:17 |只看該作者

Re: 請問可鮮榨橙汁可否加入葡萄糖比7個月大bb飲?

baldhead 寫道:
就甘比鮮榨橙汁BB飲都可以架!
我個BB一個月都飲喇!

一個月就飲?

鮮榨橙汁酸性高,唔適合佢哋未發展成熟的腸胃.


大宅

積分: 1453


7#
發表於 04-8-2 11:42 |只看該作者

Re: 請問可鮮榨橙汁可否加入葡萄糖比7個月大bb飲?

我好同意charlene & ss2003既講法 太細個bb飲鮮榨橙汁會損害佢哋腸胃,就算去到10個月大起初比佢飲都最好加小小水等佢腸胃慢慢適應!


大宅

積分: 4791


8#
發表於 04-8-2 12:23 |只看該作者

Re: 請問可鮮榨橙汁可否加入葡萄糖比7個月大bb飲?

我囝囝六個月時開始俾橙汁佢飲, 但就一份橙汁一份水, 到而家十個月都係, 一星期一至兩次!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo