嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1311


1#
發表於 04-8-1 07:53 |只看該作者

大埔潘x康醫生好嗎?

我個保險只可以睇佢,佢係兒科醫生,有冇人睇過佢?(昌運中心,恒生樓上)


男爵府

積分: 5896


2#
發表於 04-8-1 15:11 |只看該作者

Re: 大埔潘x康醫生好嗎?

佢幾好架..不過就無李x河咁細心但係我唔舒服睇親佢都好快好番..可能夾佢啦,同埋佢唔會dum症lor.睇第二個又無咁快好番,

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo