嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2084


1#
發表於 04-8-2 09:54 |只看該作者

有d乜野小吃可代替奶?

各位,
我個囡囡22個月,呢個禮拜好似要斷奶咁,由以前一日3餐奶,每餐6oz到而家一啖都唔飲,一見到奶就耍手擰頭,不停講"唔要奶奶".
我擔心佢營養唔均衡,唔知可以吃d乜野小吃來代替奶?
而營養成份又可以相當呢?
希望大家可以俾d意見我......感激不盡....


大宅

積分: 1283


2#
發表於 04-8-2 12:00 |只看該作者

Re: 有d乜野小吃可代替奶?

可整芝士火腿三文治,都好有營養,奶就可試用杯,
(食野要飲野),一路食一路飲,奶量小d當水飲.
大個仔啦~~~


大宅

積分: 1174


3#
發表於 04-8-3 11:19 |只看該作者

Re: 有d乜野小吃可代替奶?

可以吃乳酪或者芝士代替

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo