嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 736


1#
發表於 04-8-2 15:15 |只看該作者

用內臟煲粥!?

聽講動物內臟有豐富營養價值。琴日用鴨腎煲粥,囡囡勁鍾意。想問除左鴨腎,有其他內臟選擇嗎?


豬爸爸
該用戶已被刪除

2#
發表於 04-8-2 15:37 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 315


3#
發表於 04-8-2 15:55 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

請問用豬潤, 雞潤煲粥係咪淨係要味, 駛唔駛食埋先至有營養, 同埋請問點樣煲???唔該 :wink:


大宅

積分: 1640


4#
發表於 04-8-2 16:06 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

豬爸爸 寫道:
聽講動物內臟有豐富營養價值。琴日用鴨腎煲粥,囡囡勁鍾意。想問除左鴨腎,有其他內臟選擇嗎?


豬爸爸


Hi 豬爸爸
鴨腎係好好的, 但宜家可以買到嗎 ? 自從h5n1後街市都無得買了!
我都有用豬潤煲粥同埋比bb食的.


複式洋房

積分: 227


5#
發表於 04-8-2 16:16 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

雞肝粥 --- 有BB須要O既膽固醇

1. 用粗鹽洗淨, 去黃衣過水.
2. 凍水落米, 水滾落雞肝煮10分鍾, 取出雞肝, 壓成泥, 加入粥仔, 再滾就OK.


民房

積分: 27


6#
發表於 04-8-2 16:36 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

聽聞現今飼料及環境污染, 引致重金屬累積在動物內臟內,由其係肝臟,所以本人很小比BB食....


禁止訪問

積分: 46216


7#
發表於 04-8-2 18:24 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1283


8#
發表於 04-8-2 18:30 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

我冇比個仔食內臟,重細.
大個仔啦~~~


別墅

積分: 736


9#
發表於 04-8-3 10:24 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

kitsum 寫道:
Hi 豬爸爸
鴨腎係好好的, 但宜家可以買到嗎 ? 自從h5n1後街市都無得買了!
我都有用豬潤煲粥同埋比bb食的.


我買鴨腎乾咋。 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


別墅

積分: 557


10#
發表於 04-8-3 11:54 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

乾鴨腎?
會唔會有防腐劑架?
就算冇,都一定好重鹽架喎!
而且,又冇辦法知邊度整旰,你知啦,如果係國內生產的,好危險姐!


男爵府

積分: 8646


11#
發表於 04-8-3 12:55 |只看該作者

Re: 用內臟煲粥!?

鴨腎乾好似唔係咁好喎, 你試下買豬潤或牛潤, 切片煲粥, 淨係食味.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo