爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 621


1#
發表於 15-4-11 14:59 |只看該作者
通常網上賣車的叫價( 2Xcar.com ) 最後會減多少%成交 ? (例如最初叫10萬最後7萬成交) , 另外, 車行最後又會減多少%成交 ? 請指教吓,謝謝 !


大宅

積分: 3017


2#
發表於 15-4-11 15:46 |只看該作者

引用:通常網上賣車的叫價(+2Xcar.com+)+最後會減

原帖由 Ivymom 於 15-04-11 發表
通常網上賣車的叫價( 2Xcar.com ) 最後會減多少%成交 ? (例如最初叫10萬最後7萬成交) , 另外, 車行最後又會 ...
私讓,$1-2000,本身車價已貼是市場價。




禁止訪問

積分: 5411


3#
發表於 15-4-11 23:21 |只看該作者

回覆:通常網上賣車的叫價最後會減多少�

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


4#
發表於 15-4-12 01:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Ivymom 於 15-04-11 發表通常

原帖由 assado 於 15-04-11 發表
私讓,$1-2000,本身車價已貼是市場價。
我減到9000喎,睇下賣家架啫,有d都減到5000



珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


5#
發表於 15-4-12 01:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 assado 於 15-04-11 發表私讓

原帖由 Sindy 於 15-04-12 發表
我減到9000喎,睇下賣家架啫,有d都減到5000
車價約9至10萬


禁止訪問

積分: 1063


6#
發表於 15-4-12 03:22 |只看該作者

引用:通常網上賣車的叫價( 2Xcar.com ) 最後會減

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3606


7#
發表於 15-4-12 22:39 |只看該作者
Normally, 5% to 10% discount.


大宅

積分: 1186


8#
發表於 15-4-14 14:58 |只看該作者
其實28CAR D 價越叫越高, 3個月前買左部2004年車, 成交價比車場收車價高5K, 今日同款同年叫價已經比買入價高左15K, 但係係唔係放得出呢? 二手車會升值?

好多只係有價無市, 一個賣家叫高少少, 另一個賣家又再叫高少少, 眼見係有D 放超過半年仲未賣出


禁止訪問

積分: 1915


9#
發表於 15-4-14 18:55 |只看該作者

回覆:通常網上賣車的叫價最後會減多少�

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 960


10#
發表於 15-7-20 18:07 |只看該作者

回覆:通常網上賣車的叫價最後會減多少%成交 ?

請問如果賣比私用,傾好價錢,買家想拎去車房上架,係咪應該收左訂唱明無大撞或嚴重問題就要買會好d?




男爵府

積分: 7633


11#
發表於 15-7-20 19:37 |只看該作者

引用:請問如果賣比私用,傾好價錢,買家想拎去車

原帖由 Alto 於 15-07-20 發表
請問如果賣比私用,傾好價錢,買家想拎去車房上架,係咪應該收左訂唱明無大撞或嚴重問題就要買會好d?



...
都啱嘅,但意義不大。


別墅

積分: 960


12#
發表於 15-7-20 19:46 |只看該作者

回覆:wendybruce 的帖子

點解意義不大,因為我急賣,平左$5000
但怕佢到時又再講價




禁止訪問

積分: 1592


13#
發表於 15-7-26 01:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 437


14#
發表於 15-7-26 02:28 |只看該作者

回覆:memonote 的帖子

平一萬


大宅

積分: 1037


15#
發表於 15-7-27 09:49 |只看該作者
28 car 根本係班車行老整出黎既,

一來方便佢地放車收車,
二來方便佢地控制價格,

依家在28car 約3成車行, 2成私人, 仲有5-6成係假盤
假盤 = n年前賣左又無del個post 或者 根本無呢架車......多假盤去營造熱鬧氣氛, 唔信打去問下, 十架有一半係賣左

另外車行佬好鐘意放假相, 網上睇好靚, 出到去睇真車就唔同左...
最慘唔係好覺眼先出事......何如中控台顏色等等.......總之小心小心.......










首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo