爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 14854

減齡達人勳章 畀面勳章


1#
發表於 15-7-15 20:44 |只看該作者
請問會展可泊嗎?入口在哪邊?大約十一點去到,會無位嗎?仲係$24@嗎?




子爵府

積分: 14854

減齡達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 15-7-15 20:45 |只看該作者

回覆:書展泊車

另外除左會展,有無更好提議可泊?




大宅

積分: 2557


3#
發表於 15-7-15 21:04 |只看該作者

回覆:書展泊車

平日晚7點後政府合署
星期六下午
星期日全日


子爵府

積分: 14854

減齡達人勳章 畀面勳章


4#
發表於 15-7-15 21:16 |只看該作者

引用:平日晚7點後政府合署星期六下午星期日全日

原帖由 oyasumi2002 於 15-07-15 發表
平日晚7點後政府合署
星期六下午
星期日全日
即係聽日朝十一點都可泊政府合署?



珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


5#
發表於 15-7-15 21:17 |只看該作者

回覆:書展泊車

唔得。平日7pm唔可以泊。


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


6#
發表於 15-7-15 21:17 |只看該作者

回覆:Teresa 的帖子

7pm前唔可以泊


大宅

積分: 3017


7#
發表於 15-7-16 20:19 |只看該作者

引用:平日晚7點後政府合署星期六下午星期日全日

原帖由 oyasumi2002 於 15-07-15 發表
平日晚7點後政府合署
星期六下午
星期日全日
知吾知幾錢個鐘?




子爵府

積分: 13085


8#
發表於 15-7-16 21:24 |只看該作者

回覆:assado 的帖子

Reference
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


9#
發表於 15-7-19 00:08 |只看該作者

回覆:書展泊車

今日早上泊左入去政府大樓停車場。


星期六/日7am起已可泊入去。


子爵府

積分: 14854

減齡達人勳章 畀面勳章


10#
發表於 15-7-19 02:30 |只看該作者

回覆:書展泊車

我當日泊左入會展,$25@,好多位,都算幾方便




禁止訪問

積分: 1592


11#
發表於 15-7-26 01:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3017


12#
發表於 15-7-26 10:56 |只看該作者

回覆:書展泊車

瑞安中心日泊,平過會展日泊,出年可以試下。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo