爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 952


1#
發表於 15-7-23 17:10 |只看該作者
淘宝12v洗車筒有人用過嗎?


別墅

積分: 952


2#
發表於 15-7-23 17:30 |只看該作者

回覆:leechanrr 的帖子

会否整壞車电?


水晶宮

積分: 56960


3#
發表於 15-7-23 20:16 |只看該作者
leechanrr 發表於 15-7-23 17:10
淘宝12v洗車筒有人用過嗎?

我用不連筒的洗車機, 好好用.


大宅

積分: 3840


4#
發表於 15-7-23 21:24 |只看該作者
樓主, 淘隻有電池可能會好D, 我用緊要插煙取車, 有少少驚舊電就死時就中招....不過有電池驚佢會爆


別墅

積分: 764


5#
發表於 15-7-23 22:49 |只看該作者

回覆:洗車筒

用緊手動都覺得夠用


別墅

積分: 952


6#
發表於 15-7-24 08:23 |只看該作者

引用:樓主, 淘隻有電池可能會好D, 我用緊要插煙

原帖由 yiu1 於 15-07-23 發表
樓主, 淘隻有電池可能會好D, 我用緊要插煙取車, 有少少驚舊電就死時就中招....不過有電池驚佢會爆 :sweatin ...
我剛淘了隻有电池的但未收貨!我有少少驚会整死車电


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo