爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1024


1#
發表於 15-7-25 14:18 |只看該作者
各位爸爸,星期日邊到可做車底防銹同保色? 係咪星期日會貴D? 露天泊爛地大家咩保養心得分享。
第一次買車,買左二手車,十二三年車,因住村屋有bb ,用來代步的。




大宅

積分: 1024


2#
發表於 15-7-25 18:28 |只看該作者

回覆:lauhongyee 的帖子

Anyone can help ?




大宅

積分: 3247


3#
發表於 15-7-25 23:47 |只看該作者
香港地做車底防銹作用不大,做都係新車果陣做,唔係新車既話要生銹既位就算衣家黎做都冇用。
露天泊爛地留意每次洗車前用中沖車身,因為會好多沙石,多 d 洗車打蠟,記得唔好係車食野,餅碎果 d 會野甲甴同老鼠咬電線就超煩。
唔好放野食同膠樽飲品,膠樽飲品曬完唔好飲。買個車頭玻璃太陽擋,每次用完車用大毛巾鋪係座位,第二日曬完上車個位就唔會大熱了


大宅

積分: 3017


4#
發表於 15-7-26 11:57 |只看該作者

回覆:星期日車房及露天保養問題

如假日才用車,可以的話,加個車冚,車身乾淨好多。





大宅

積分: 1523


5#
發表於 15-7-26 23:39 |只看該作者

引用:各位爸爸,星期日邊到可做車底防銹同保色?

原帖由 lauhongyee 於 15-07-25 發表
各位爸爸,星期日邊到可做車底防銹同保色? 係咪星期日會貴D? 露天泊爛地大家咩保養心得分享。
第一次買車 ...
十二三年車? 乜牌子乜model


大宅

積分: 1024


6#
發表於 15-7-27 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lauhongyee+於+15-07-25+發表

原帖由 v8191 於 15-07-26 發表
十二三年車? 乜牌子乜model
Mazda 2 1.5




大宅

積分: 3741


7#
發表於 15-7-27 10:51 |只看該作者
lauhongyee 發表於 15-7-27 01:42
Mazda 2 1.5
點解唔買MAZDA 3, Mazda 2 後座好窄,放CARSEAT之後仲逼架,我都曾經泊過路天,如果不是日日出車最好用車套,否則不用,因每次都幾開收都幾麻煩


大宅

積分: 1024


8#
發表於 15-7-27 18:20 |只看該作者

回覆:skylet 的帖子

我地覺得係,本來都想買Mazda 3 ,但睇極都遇唔到好賣家,都搞左一輪,都心灰ga la ,之後使下睇Mazda 2點知一睇就遇到好賣家,所以買左。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo