母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1151


1#
發表於 17-6-4 06:55 |只看該作者
尋晚成晚訓唔到個胸好痛,痛到喊,泵又泵唔出,仲要谷到發燒(101.8)有冇媽媽知點通返?
我見有媽媽話食通乳寶,係咩嚟?係邊買?
另外有媽媽話食GNC嘅唔知咩,可以係邊買??
我想轉頭就叫奶奶去買,十萬個唔該。
成晚冇訓過我就死


大宅

積分: 1151


2#
發表於 17-6-4 11:25 |只看該作者
痛冇媽媽幫到我


大宅

積分: 4343


3#
發表於 17-6-4 12:48 |只看該作者

回覆樓主:

你上網 search 通乳寶就見到。我上網訂,今日星期日,應該訂都無咁快有,不過好似太子有賣,我就覺得有效,但好苦。


大宅

積分: 1043


4#
發表於 17-6-4 16:01 |只看該作者
GNC 買 triple lecithin .我塞過時一日食三次。加埋比阿b 啜多d,兩日到通返


別墅

積分: 958


5#
發表於 17-6-4 20:32 |只看該作者
GNC 嗰隻係卵磷脂,喺萬寧有得賣,但佢只係令d 奶無咁黏稠,預防乳塞
通乳寶就google 搵,我係喺間online shop 買,塞咗有硬塊食咗係好快見效
但你塞到發燒的話應該去睇醫生吧!可用冷敷舒緩一下同埋減慢乳汁製造


大宅

積分: 2603


6#
發表於 17-6-5 00:32 |只看該作者
kkaiyu 發表於 17-6-4 06:55
尋晚成晚訓唔到個胸好痛,痛到喊,泵又泵唔出,仲要谷到發燒(101.8)有冇媽媽知點通返?
我見有媽媽話食通 ...

前排我都塞到發燒,係屈臣氏買左卵磷脂食,通返不過有一邊奶量好似跌左。


大宅

積分: 1151


7#
發表於 17-6-7 08:21 |只看該作者
唔該晒,我買左gnc,依家好好多了。
但好似一邊泵到一邊泵唔到咁


禁止訪問

積分: 16558


8#
發表於 17-6-7 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo