母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3453


1#
發表於 17-6-4 08:17 |只看該作者
兩個半月全埋身,成日都食到喊應該唔夠飽因為不停仲口擘擘,奶量追唔到食量,一個星期只重到200g已經剛剛跌出生長線.. 想補奶粉但喊到癲都唔肯食樽就算用之前儲落的冰奶(只得三包存貨)都唔肯食!可以點算?


男爵府

積分: 6288


2#
發表於 17-6-5 02:25 |只看該作者
happycheungc9 發表於 17-6-4 08:17
兩個半月全埋身,成日都食到喊應該唔夠飽因為不停仲口擘擘,奶量追唔到食量,一個星期只重到200g已經剛剛跌 ...

我bb都係,所以現在都全人奶,就這樣過了四個月啦! 細粒d, 再撐多兩個月 可以加副食品。 加油!


大宅

積分: 3453


3#
發表於 17-6-5 03:39 |只看該作者
candyhwa 發表於 17-6-5 02:25
我bb都係,所以現在都全人奶,就這樣過了四個月啦! 細粒d, 再撐多兩個月 可以加副食品。 加油!
...

見住佢唔夠飽喊真係好心痛
你幾多個鐘埋身一次?係咪每次都餵哂兩邊?


男爵府

積分: 6288


4#
發表於 17-6-5 07:33 |只看該作者
happycheungc9 發表於 17-6-5 03:39
見住佢唔夠飽喊真係好心痛
你幾多個鐘埋身一次?係咪每次都餵哂兩邊?
...

大部份都要餵晒兩邊,bb現在大概三個鐘左右要吃奶,好彩她半夜唔夜奶了


大宅

積分: 3453


5#
發表於 17-6-5 08:16 |只看該作者
candyhwa 發表於 17-6-5 07:33
大部份都要餵晒兩邊,bb現在大概三個鐘左右要吃奶,好彩她半夜唔夜奶了
...

我個都係大約三個鐘一次,半夜都會食但就瞓5-6個鐘先要食,果餐只食到一邊因為未瞓醒,咁你半夜有冇泵奶呀?


男爵府

積分: 6288


6#
發表於 17-6-5 13:47 |只看該作者
happycheungc9 發表於 17-6-5 08:16
我個都係大約三個鐘一次,半夜都會食但就瞓5-6個鐘先要食,果餐只食到一邊因為未瞓醒,咁你半夜有冇泵奶呀 ...

我沒有泵奶

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo