母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 311


1#
發表於 17-6-5 19:42 |只看該作者
想大家俾D意見~~~
阿B 岩滿月, 一直都係3個鐘埋身餵(約20分鐘左右), 再補奶粉, 同埋餵時滴奶會有20-30ML俾埋佢食, 但我泵奶完全泵唔出, 最多可能得10ML, 用手擠一樣, 己試唔同既奶泵同唔同呎吋既喇叭 , 個胸除左第一次谷奶有硬過之外, 就無硬過"林PAT PAT"的, 應唔係塞奶,
但阿B 頭10日住院, 我自己泵都有30-80ML 不等的,
加上陪月己用好多上奶食材同湯水都係無用~
我咁既情況搵催乳師有無用 ? 生左己1個月會唔會太遲~~?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo