立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3258
公爵府
積分: 29277
joey.mama 發表於 20-8-12 14:38 如高中低筋粉, 糯米粉,可可粉。。。 我見好齊全,唔知訂唔訂好,請問各位試過嗎? ...
kerotan 發表於 20-8-12 16:26 有買過 中筋粉同高筋粉 唔錯呀因為夠新鮮
joey.mama 發表於 20-8-12 17:26 我見好大包 又要諗下點收藏先唔怕潮 就算要收運費但咁齊全唔洗自己搬都值得嘅 ...
kerotan 發表於 20-8-12 17:29 我未買過大包裝 只買過500 gram裝
joey.mama 發表於 20-8-12 17:30 我見天貓市場嗰啲多數都成2.5Kg 都好大包哦
水晶宮
積分: 50566
tammy2008 發表於 20-8-12 17:39 高中低係香港買返韓粉算啦, 有保証好多 利申。, 天貓超市買河套粉奶曬嘢
珊瑚宮
積分: 118509
tempooo 發表於 20-8-13 11:39 高中低無買,但木薯 馬蹄 可可就經常買
珍珠宮
積分: 32735
Yeelim 發表於 20-8-13 14:49 我最近試過在京東買麵粉
積分: 37865
子爵府
積分: 12499
sweetmomo 發表於 20-8-19 09:28 係米249包送上門 上門要唔要再另收費?
男爵府
積分: 6181
竇漪房 發表於 20-8-13 17:55 我時常買baking soda,平香港好多
october21 發表於 20-8-19 15:59 係咪食用梳打? 天猫定京東買?
象牙宮
積分: 239528
翡翠宮
積分: 83250
joey.mama 發表於 20-8-13 11:54 可可請問你買邊隻呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy