家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   5


男爵府

積分: 7594


1#
發表於 21-10-30 08:01 |只看該作者
有冇人做左?
我想問下,如上星期做左,當時匯率1.2167
做左80000人民幣,即係港幣97337
而家7日過左,如果我想轉返港幣攞返啲錢,係咪應該要睇返銀行買入價,要高過1.2167,我先唔洗賺息蝕價?
咁假設今日個匯率1.2061, 係咪用黎x 80000, =96488, 就即係蝕左個價,係咪咁計?


伯爵府

積分: 19677


2#
發表於 21-10-30 08:12 |只看該作者
本帖最後由 9157 於 21-10-30 08:12 編輯

你個計法岩。不過你咁進取點解唔直接炒外幣,銀行一買一賣有差價,而且HSBC 個rate出名差,比一個星期高息你都未必夠其他地方找換平。除非外幣有明顯升幅,咁就有機會賺。


男爵府

積分: 7594


3#
發表於 21-10-30 08:39 |只看該作者
回覆 9157 的帖子

蠢左囉,見到高息就做


伯爵府

積分: 19677


4#
發表於 21-10-30 08:51 |只看該作者
人仔依期勁,你咪keep住做一個月,有靚價先走,但要轉銀行, HSBC 正常做定期個rate低到無人有,永隆好啲,不過唔知短期啲rate靚唔靚


男爵府

積分: 7594


5#
發表於 21-10-30 09:45 |只看該作者
回覆 9157 的帖子

都唔知等幾耐,個匯率先會高過我當日兌換果個


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 21-10-30 23:49 |只看該作者
modern 發表於 21-10-30 08:01
有冇人做左?
我想問下,如上星期做左,當時匯率1.2167
做左80000人民幣,即係港幣97337

又要轉番港幣?
我通常換左之後,就轉去不同銀行攞新資金利息
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 7594


7#
發表於 21-10-31 00:05 |只看該作者
回覆 crystal媽咪 的帖子

但我如要轉返啲錢去第2間銀行,唔洗先轉返港幣的嗎?但我而家蝕緊個匯率喎,我第1次做呢啲,真係唔識


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 21-10-31 00:08 |只看該作者
modern 發表於 21-10-31 00:05
回覆 crystal媽咪 的帖子

但我如要轉返啲錢去第2間銀行,唔洗先轉返港幣的嗎?但我而家蝕緊個匯率喎,我第 ...

平時我就攞現金或開張人仔支票去第二間銀行繼續做定期

但係其他銀行你要先開投資或理財戶口先
不要從別人的嘴裡去認識我


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 21-10-31 07:51 |只看該作者
modern 發表於 21-10-31 00:05
回覆 crystal媽咪 的帖子

但我如要轉返啲錢去第2間銀行,唔洗先轉返港幣的嗎?但我而家蝕緊個匯率喎,我第 ...

唔好立即轉返港幣,拎人民幣去第二間銀行繼續放定期。check下邊間高息,一般中資嘅息率會好少少,我自己就放喺建行。


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 21-10-31 08:18 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-10-31 07:51
唔好立即轉返港幣,拎人民幣去第二間銀行繼續放定期。check下邊間高息,一般中資嘅息率會好少少,我自己就 ...


不要從別人的嘴裡去認識我


子爵府

積分: 11927


11#
發表於 21-10-31 10:36 |只看該作者
回覆 modern 的帖子

可以答你,你個問題好簡單,人仔可以直接過第間銀行吾會蝕緊匯率
宜家人仔轉去第2間銀行好簡單,吾需要好似舊時甘開支票或拎一大塔100元人仔出來!!

用轉數快啦,重可以即時過到數,當然第2間銀要有人仔戶口就得啦.


男爵府

積分: 7594


12#
發表於 21-10-31 13:56 |只看該作者
回覆 kittykwok385 的帖子

即係假設我喺建行開左人民幣戶口,我可以就咁將我做左果80000人民幣定期就咁轉數快去建行? 但係我而家蝕緊個匯率架喎


男爵府

積分: 7574


13#
發表於 21-10-31 14:06 |只看該作者
kittykwok385 發表於 21-10-31 10:36
回覆 modern 的帖子

可以答你,你個問題好簡單,人仔可以直接過第間銀行吾會蝕緊匯率

不過如果receiver bank 同時有HKD 和CNY 戶口(非default receiving 戶口)就要小心。因為若果不小心錯誤(emoji)數快左去HKD 戶口,佢有可能就自動唱HKD 入數,我有朋友實例試過(花旗)。


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 21-10-31 14:06 |只看該作者
modern 發表於 21-10-31 13:56
回覆 kittykwok385 的帖子

即係假設我喺建行開左人民幣戶口,我可以就咁將我做左果80000人民幣定期就咁轉 ...

蝕匯率係講緊你兌換不同貨幣,如果你只係將人仔提走,轉入另一個人民幣戶口,當中不涉及貨幣兌換,就唔會蝕匯率差價。如你看好人仔前景,就繼續放人仔定期,千祈唔好即刻換返港紙,否則係即蝕差價。


子爵府

積分: 13478


15#
發表於 21-10-31 15:23 |只看該作者
如果我有人仔CASH, 拎入銀行使唔使手續費 ?


子爵府

積分: 11927


16#
發表於 21-10-31 15:41 |只看該作者
回覆 ticket_ticket 的帖子

間間吾同有D話多過50/100/500 張人仔會收,用轉數快啦可以即時收到


子爵府

積分: 11927


17#
發表於 21-10-31 15:51 |只看該作者
本帖最後由 kittykwok385 於 21-10-31 15:51 編輯

回覆 modern 的帖子

人仔轉人仔點會有蝕匯率,點解要成日諗將人仔轉港幣又再轉返人仔呢
重有轉數快果度記得選cny 吾好快快手就點左港幣就吾會搞錯啦,
你無信心就試下轉幾毫1元先,甘就吾怕搞錯啦成功左再成筆錢轉過去,我成日幾間銀行轉人仔,
招商永隆可以係app 到做,息又比去分行做高D又吾洗排隊,又無分新舊資金果度好,都幾方便,我呢好怕排隊既懶人.
總之邊間人仔高息就一野轉過去收息,無需要再轉返港幣.


伯爵府

積分: 16348


18#
發表於 21-10-31 18:30 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 21-10-30 23:49
又要轉番港幣?
我通常換左之後,就轉去不同銀行攞新資金利息

請問用咩方法可轉去其他銀行?


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 21-10-31 18:58 |只看該作者
十五樓師奶 發表於 21-10-31 18:30
請問用咩方法可轉去其他銀行?

我用人仔支票,有時急,少錢直接取現金
不要從別人的嘴裡去認識我


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 21-10-31 19:00 |只看該作者
kittykwok385 發表於 21-10-31 15:51
回覆 modern 的帖子

人仔轉人仔點會有蝕匯率,點解要成日諗將人仔轉港幣又再轉返人仔呢

我而家定期都放曬招商
唔洗煩新/舊資金
我亦都唔相信虛擬銀行
不要從別人的嘴裡去認識我

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo