自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 433


1#
發表於 26-5-25 19:08 |只看該作者
本帖最後由 canarialove 於 26-5-25 19:14 編輯

759呀信屋已經3個月以上都沒有貨。現在正係得番倉底貨紅豆味。

但我正係鐘意食紫色的香芋頭味和黃色的蕃薯味。想知有咩方法可以買到? 台灣牌子是龐德。


等左超級好耐了。
由2月開始已經冇。

行勻全香港正係得這個牌子有呢兩款味道煎餅,而且是好食的。


究竟點樣先可以買到呢個台灣牌子的煎餅?有冇什麼網店可以買到?


居然全香港九龍新界都沒有賣凍櫃的芋頭味煎餅和蕃薯味煎餅。
attach0/tmp/phpUVlk4q

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo