爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3581


1#
發表於 15-7-16 00:28 |只看該作者
星期日買左枝3M洗冷氣劑洗冷氣,洗完之後經常跳制,請問有無爸爸知点解及点解决.thx


禁止訪問

積分: 2261


2#
發表於 15-7-16 01:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15970


3#
發表於 15-7-17 10:28 |只看該作者
ricky512 發表於 15-7-16 00:28
星期日買左枝3M洗冷氣劑洗冷氣,洗完之後經常跳制,請問有無爸爸知点解及点解决.thx ...
唔好唸住平用3M呢D一支支野啦。搵人洗機啦,成日話唔洗過水,你唸下用左洗頭水唔過水,等流汗先過清得唔得?你部機出機底部會開始爛,重有機內有好多塵,會塞去水位,到時又會溜水,我朋朋上年就係咁,我幫作台下來洗,去水位塞左,塵都有大堆


男爵府

積分: 6243


4#
發表於 15-7-17 11:36 |只看該作者


洋房

積分: 38


5#
發表於 15-7-17 11:40 |只看該作者

回覆:冷氣跳制

口機!?
一開就跳?可能風扇摩打有問題
如果開一段長時間先跳…可能係散唔到熱
引致車頭電流過大而跳
甘就搵人搞搞個散熱先


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo