母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   16


子爵府

積分: 10666


1#
發表於 17-1-12 21:20 |只看該作者
請問用緊優合奶泵媽媽,你們用緊咩型號?8016定8004 好些?謝


大宅

積分: 1754


2#
發表於 17-1-13 01:37 |只看該作者
我都想知呀,如果要雙泵應該咩型號好?
配件可以配邊個牌子?thx


複式洋房

積分: 390


3#
發表於 17-1-13 01:57 |只看該作者
我用8004,配spectra 喇叭,好用,引幾次奶陣!比8016重,但夠力又多模式選擇!


子爵府

積分: 10666


4#
發表於 17-1-13 20:13 |只看該作者
gallieng 發表於 17-1-13 01:57
我用8004,配spectra 喇叭,好用,引幾次奶陣!比8016重,但夠力又多模式選擇!
...

但會唔會勁過頭


大宅

積分: 1711

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回


5#
發表於 17-1-13 21:13 |只看該作者
gallieng 發表於 17-1-13 01:57
我用8004,配spectra 喇叭,好用,引幾次奶陣!比8016重,但夠力又多模式選擇!
...

但係spectra喇叭個設計要向前傾先唔會漏奶.....你會唔會咁架?


複式洋房

積分: 390


6#
發表於 17-1-15 01:00 |只看該作者
長期糧尾子 發表於 17-1-13 20:13
但會唔會勁過頭

我用2度,ok 呀!唔痛!不過我用左2個月spectra轉用優合的,可能泵左2個月所以又冇咁敏感


複式洋房

積分: 390


7#
發表於 17-1-15 01:03 |只看該作者
winnie842 發表於 17-1-13 21:13
但係spectra喇叭個設計要向前傾先唔會漏奶.....你會唔會咁架?

我用spectra喇叭5個月,一直冇漏過呀,我一路泵一路睇電視/玩電話/甚至帶hand free bra做家務都冇事


大宅

積分: 2382


8#
發表於 17-1-15 19:11 |只看該作者
你地覺唔覺優合越用要較到越大力度先有奶出?
我本身用開3度,有時要轉4度先有奶出。但乳頭就會被扯到痛。而且奶量時多時少。我係配spectra 喇叭用。
試過醫院啲medela 機,我覺得唔使較咁大力已有奶出,而且揼到既奶量都多。諗緊好唔好轉機?


伯爵府

積分: 18050

畀面勳章


9#
發表於 17-1-15 20:59 |只看該作者
abbc2015 發表於 17-1-15 19:11
你地覺唔覺優合越用要較到越大力度先有奶出?
我本身用開3度,有時要轉4度先有奶出。但乳頭就會被扯到痛。 ...

X2~部優合即刻比下去


大宅

積分: 2382


10#
發表於 17-1-16 11:28 |只看該作者
水滴滴 發表於 17-1-15 20:59
X2~部優合即刻比下去

咁你而家用邊部機呀?Medela freestyle 係咪真係咁好用?聽人講好似幾好。


伯爵府

積分: 18050

畀面勳章


11#
發表於 17-1-16 14:22 |只看該作者
abbc2015 發表於 17-1-16 11:28
咁你而家用邊部機呀?Medela freestyle 係咪真係咁好用?聽人講好似幾好。

Medela freestyle 用緊呢部~雖然同醫院果部無得比~但相對優合~


大宅

積分: 2382


12#
發表於 17-1-16 19:45 |只看該作者
水滴滴 發表於 17-1-16 14:22
Medela freestyle 用緊呢部~雖然同醫院果部無得比~但相對優合~
...

thx


複式洋房

積分: 390


13#
發表於 17-1-23 21:28 |只看該作者
想問下用8004雙泵果時,係咪要兩隻手都扶住個泵?我剛買了,用第一次泵得幾好,不過扶左10分鐘對手勁攰


複式洋房

積分: 390


14#
發表於 17-2-1 10:56 |只看該作者
crystal1021 發表於 17-1-23 21:28
想問下用8004雙泵果時,係咪要兩隻手都扶住個泵?我剛買了,用第一次泵得幾好,不過扶左10分鐘對手勁攰
...

用handfree la
唔使扶住咁攰


大宅

積分: 2666


15#
發表於 17-2-1 13:18 |只看該作者
may_2006 發表於 17-2-1 10:56
用handfree la
唔使扶住咁攰

請問你用咩hand free


複式洋房

積分: 390


16#
發表於 17-2-1 13:22 |只看該作者
ar_ching05 發表於 17-2-1 13:18
請問你用咩hand free

Cimilre個handfree


禁止訪問

積分: 2737


17#
發表於 17-3-4 02:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 675


18#
發表於 17-3-4 05:46 |只看該作者
回覆 abbc2015 的帖子

因為你個鴨咁閥耗損,換過一對之後無問題,用一度夠力
其實我係醫院用過Medela,都不錯,但佢果部係座地,又單泵,應該唔平

優合我買左兩部雙泵,一部公司,一部放屋企唔洗帶來帶去,又經濟實惠


別墅

積分: 675


19#
發表於 17-3-4 05:54 |只看該作者
其實優合真係泵人奶恩物,性價比極高,我連配件都無換,仲買多對喇叭,total 3對,等姐姐/自己唔洗泵一次洗一洗烚一次咁煩

我買左個Avent 烚奶樽煲,唔夠用,因為太多配件,我仲係淘寶買多個烚奶煲帶烘乾功能,勁好用,2百零蚊個,容易大,又唔洗用布沒乾啲喇叭配件咁晒時間

我見一呢類型嘅奶煲要900蚊一個


大宅

積分: 1927


20#
發表於 17-3-4 20:31 |只看該作者
我都想知hand free即係點樣?剛返工 係公司雙泵 要扶住好麻煩

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo