母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1115


1#
發表於 17-5-26 09:18 |只看該作者
哺乳的時候,bb開始咬我了,我有幾次餵佢之前真係有點怕,驚佢又咬,嚟緊嘅日子可以點樣應付呢?請各位指教


大宅

積分: 2370


2#
發表於 17-5-26 13:07 |只看該作者
我會鬧佢,佢知道我鬧佢, 佢識, 會喊... 要話多幾次....


子爵府

積分: 14073

大廚勳章 睛靈勳章 畀面勳章


3#
發表於 17-5-26 17:34 |只看該作者
wb128720 發表於 17-5-26 09:18
哺乳的時候,bb開始咬我了,我有幾次餵佢之前真係有點怕,驚佢又咬,嚟緊嘅日子可以點樣應付呢?請 ...

温和嘅方法係,bb咬緊嘅時侯,用手指禁住bb個鼻,因為bb要呼吸就會放口
唔好隔離蚊出黎!
另一個方法我上網睇係,彈佢下巴


伯爵府

積分: 17369


4#
發表於 17-5-27 16:59 |只看該作者
不停講...唔好咬我呀...
如果佢一咬就扮大聲少少叫痛...


大宅

積分: 1115


5#
發表於 17-5-28 08:45 |只看該作者
唔該唒各位,雖然bb都係會咬一兩吓,我依大家說
大聲話佢,揀鼻,彈下巴,跟住就好乖咁食。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo