母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1754


1#
發表於 17-5-28 23:08 |只看該作者
第2胎啱啱生咗10幾日,已經每3個鐘泵1次
每日泵到7-8次
但2邊都係得30ml
請問我應該如何增奶量??


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-5-29 15:50 |只看該作者
個人覺得放鬆D先, 飲多D湯水/米水咁...
我大仔時係窮媽, 細仔都係打算有就泵,無就收工...
可能一D壓力都無俾自己, 今次D奶好足夠
阿仔已半歲都仲可以全人奶,
雪櫃俾我打爆左, 有時仲拎黎沖涼


大宅

積分: 1248


3#
發表於 17-5-29 16:40 |只看該作者
bb-8 發表於 17-5-28 23:08
第2胎啱啱生咗10幾日,已經每3個鐘泵1次
每日泵到7-8次
但2邊都係得30ml

才10幾日,no worry

會慢慢上奶,再多D㗎喇


大宅

積分: 1754


4#
發表於 17-5-30 22:06 |只看該作者
真係有d灰,每次都得30-50ml
除咗埋身,唔知有咩方法可以泵多d
每日泵完只夠食2餐



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo