母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 876


1#
發表於 17-5-29 00:02 |只看該作者
我生完十零日,阿B飲完一邊奶,已經訓左,點整都吾醒,咁另外一邊點算吖?泵出來?如果吾泵吾理佢,會吾會塞或者冇奶架?


大宅

積分: 1248


2#
發表於 17-5-29 16:43 |只看該作者
wai+ling 發表於 17-5-29 00:02
我生完十零日,阿B飲完一邊奶,已經訓左,點整都吾醒,咁另外一邊點算吖?泵出來?如果吾泵吾理佢,會吾會 ...

本帖最後由 aquaQ 於 17-5-29 16:45 編輯

下一次餵奶,飲未啜的一邊

我個b 每次都是一邊已經夠

初生 bb 兩三個鐘又要食奶啦


水晶宮

積分: 52654


3#
發表於 17-5-29 17:46 |只看該作者
埋身餵因為時間短,
可以等到下次餵奶時餵另一邊都唔太谷,
但如果樓主你有恆心或者想儲奶、谷之類,
可以餵奶後泵另一邊...
我之前都係咁, 有時佢啜得太累唔想啜時,
我就係咁幫BB補奶


大宅

積分: 4070


4#
發表於 17-5-29 19:32 |只看該作者
過幾日就可以自我調節,會輪住谷比BB食


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo