母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1376


1#
發表於 17-5-29 17:52 |只看該作者
阿b四個半月全人奶,早幾日突然有紅色大便,仲有每日痾7、8次。醫生話係腸胃敏感,叫我停人奶,轉食豆奶。點解突然會敏感?我要從此停餵人奶?有無媽媽都試過無咁?


大宅

積分: 4070


2#
發表於 17-5-29 19:29 |只看該作者
會唔會係中左病毒?所以有血便便,好返就可以餵返?


大宅

積分: 1376


3#
發表於 17-5-29 21:53 |只看該作者
迷紫 發表於 17-5-29 19:29
會唔會係中左病毒?所以有血便便,好返就可以餵返?

已經驗左便便,話無菌無血。所以醫生估係腸道敏感。


子爵府

積分: 11164


4#
發表於 17-5-29 23:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 艾森 於 17-5-29 23:06 編輯

bb除左食人奶,仲有無食過其他野?例如:果蓉
另外,媽媽要留意下自己之前食過咩,因為會影響到人奶令bb肚痾,我都係全人奶,飲牛奶同食三文魚之後,bb就肚痾。但唔需要停人奶,停食令bb致敏既食物就得。

肚痾主要原因係敏感/病毒/病菌,只要痾清就會好返,肚痾係人體自我保護既反應,將「唔好既野」排出體外,只要bb精神好,食得、訓得就唔需要太擔心。人奶成份有助腸道益生菌的生長,維持腸道內的酸鹼性、抑制病菌。加上人奶有抗體,可以令bb更快好返!

另外,唔係個個醫生都認識/支持母乳,之前有個post係6個月大全人奶bb肚痾嚴重到入院,個醫生又係叫媽媽停人奶餵豆奶粉,但bb食開人奶根本唔肯飲豆奶粉,但媽媽又信個醫生講,所以唯有迫bb飲豆奶粉,而bb亦飲得好少奶,bb淨係飲豆粉都照痾,之後醫生叫佢餵返人奶。


以下資料來自香港母乳協會
如何知道醫護專業人員並不支持母乳哺育 ?

當你的寶寶生病,醫生告訴你要停止哺餵母奶。


醫護專業人員對母乳餵哺的認識不深而所產生的誤解。為使你能順利成功餵哺母乳,當你生病或遇到哺乳困難時,懂得找一位支持母乳哺育的醫生及護士協助至為重要。



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo