母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2584

MommyPanel勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 17-5-30 10:14 |只看該作者
問題,求高人解答
小兒 4月5日出世 (早產兩個月)今日約是出世之後第55天


1) 醫院叫我地每三小時食一次,每次食54ml
凌晨1:00佢好想睡,拍極都唔醒,只食到約20ml左右,之後我倒左無再餵。
其實skip一餐有無問題? 是否可每4小時餵一次?


2) 因為臭豬唔識埋身食,只可瓶餵。
我要出街,又唔想佢食奶粉,我係唔係用保溫袋加冰種,可以將由冰解凍咗的奶外出?有效時間有幾耐?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo