母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 143


1#
發表於 17-5-30 20:35 |只看該作者
有冇人試過泵泵下見有粉紅色的奶?應該係血,但係我又吾痛喎,仲要好多奶岀..有冇jm知道?

我見到即時冇泵了,怕污染左之前個d奶


大宅

積分: 2148


2#
發表於 17-5-31 08:22 |只看該作者

回覆樓主:

可能你泵奶磨損左乳頭,所以流血,唔怕污染d奶,可以照比bb飲,不過你就最好停止泵奶,改手擠,用母乳搽個傷口,好快好返


複式洋房

積分: 143


3#
發表於 17-5-31 23:23 |只看該作者
kawa_venus 發表於 17-5-31 08:22
可能你泵奶磨損左乳頭,所以流血,唔怕污染d奶,可以照比bb飲,不過你就最好停止泵奶,改手擠,用母乳搽個 ...

我諗都係, 一見紅就停泵 ,第二日冇血了

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo