立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7169
子爵府
積分: 10202
伯爵府
積分: 17369
大宅
積分: 2832
candiceLingLing 發表於 17-5-31 00:10 我大B13個月時仍餵緊而bingo. 身邊有朋友一樣是餵緊而bingo. 經期黎番即係已有排卵,餵母乳並不影響懷孕。 ...
halowinnie 發表於 17-5-31 16:06 回覆 itababy 的帖子 我大B22個月時仍餵緊而bingo
rachel_tim 發表於 17-5-31 15:41 我都係餵住再BINGO.(大囝18M時) 有M 就得了.... 但有左就介人奶, 怕自己身體供應唔到咁多..(怕老左骨頭脆)
瑪瑙宮
積分: 128559
bosch 發表於 17-5-31 22:54 有經期就得. 不過我揀停餵先.
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy