母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7169


1#
發表於 17-5-30 23:20 |只看該作者
本帖最後由 itababy 於 17-5-30 23:21 編輯

我仔已30m, 我仍有間中1日約1-2次餵母乳. 聽人講想再生b 要停母乳。但其實我有返經期都一段日子亦有行埋但未bingo. 中e 又無話過要停只要有经期就得。請問有無媽媽有經驗


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 17-5-31 00:10 |只看該作者
我大B13個月時仍餵緊而bingo. 身邊有朋友一樣是餵緊而bingo. 經期黎番即係已有排卵,餵母乳並不影響懷孕。反而懷孕會影響奶量就真。不過你個B都30M,冇所謂啦!


伯爵府

積分: 17369


3#
發表於 17-5-31 15:41 |只看該作者
我都係餵住再BINGO.(大囝18M時)
有M 就得了....
但有左就介人奶, 怕自己身體供應唔到咁多..(怕老左骨頭脆)
放鬆自然就會中好多....


大宅

積分: 2832


4#
發表於 17-5-31 16:06 |只看該作者
回覆 itababy 的帖子

我大B22個月時仍餵緊而bingo


男爵府

積分: 7169


5#
發表於 17-5-31 22:03 |只看該作者
candiceLingLing 發表於 17-5-31 00:10
我大B13個月時仍餵緊而bingo. 身邊有朋友一樣是餵緊而bingo. 經期黎番即係已有排卵,餵母乳並不影響懷孕。 ...

唔該晒你


男爵府

積分: 7169


6#
發表於 17-5-31 22:03 |只看該作者
halowinnie 發表於 17-5-31 16:06
回覆 itababy 的帖子

我大B22個月時仍餵緊而bingo

唔該晒你


男爵府

積分: 7169


7#
發表於 17-5-31 22:04 |只看該作者
rachel_tim 發表於 17-5-31 15:41
我都係餵住再BINGO.(大囝18M時)
有M 就得了....
但有左就介人奶, 怕自己身體供應唔到咁多..(怕老左骨頭脆)

唔該晒你 知道。我都有食緊鈣片希望有幫助


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 17-5-31 22:54 |只看該作者
有經期就得. 不過我揀停餵先.


男爵府

積分: 7169


9#
發表於 17-6-1 08:21 |只看該作者
bosch 發表於 17-5-31 22:54
有經期就得. 不過我揀停餵先.

我未完全想停呀

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo