母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 239


1#
發表於 17-6-3 20:27 |只看該作者
想問下如果人奶稀左係咪我晤夠營養呀?
而家仔仔個幾月,一直都全人奶,有時會泵出黎,呢個星期發覺同之前個啲比較覺得無咁奶白,好似變得水左(emoji)(emoji)


複式洋房

積分: 338


2#
發表於 17-6-3 23:58 |只看該作者
blytheda 發表於 17-6-3 20:27
想問下如果人奶稀左係咪我晤夠營養呀?
而家仔仔個幾月,一直都全人奶,有時會泵出黎,呢個星期發覺同之前 ...

宜家係夏天,人奶自然會多左水份,俾bb補充水分


禁止訪問

積分: 16558


3#
發表於 17-6-4 01:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo