自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


子爵府

積分: 12706

牛年勳章


1#
發表於 26-5-23 13:20 |只看該作者
升中5,仲意音樂,想入演藝音樂系,難入嗎?校長推薦信有幫助嗎?


珍珠宮

積分: 35265


2#
發表於 26-5-23 14:42 |只看該作者
dandan2006 發表於 26-5-23 13:20
升中5,仲意音樂,想入演藝音樂系,難入嗎?校長推薦信有幫助嗎?

鐘意音樂不如入中大啦,好好考dse


子爵府

積分: 12706

牛年勳章


3#
發表於 26-5-23 16:47 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-5-23 14:42
鐘意音樂不如入中大啦,好好考dse
都會報埋中大

點評

smile555    發表於 26-5-24 00:04


珍珠宮

積分: 35265


4#
發表於 26-5-23 19:31 |只看該作者
dandan2006 發表於 26-5-23 16:47
都會報埋中大

我有個朋友當年演藝收左讀跳舞,佢勁開心,因為有着落所以dse無好好考,二年後佢話太辛苦quit左演藝,吾上吾落咁


水晶宮

積分: 61155


5#
發表於 26-5-23 19:50 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-5-23 19:31
我有個朋友當年演藝收左讀跳舞,佢勁開心,因為有着落所以dse無好好考,二年後佢話太辛苦quit左演藝,吾上吾落 ...

無dse好難穩工,除非零售


侯爵府

積分: 24992


6#
發表於 26-5-23 20:20 |只看該作者

回覆樓主:

同學當年想入讀,話考咗好多次都考入唔到,跟住放棄,之後唔甘心,又再考,終於俾佢如願,但話讀得好辛苦


男爵府

積分: 9441


7#
發表於 26-5-23 23:30 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-5-23 19:31
我有個朋友當年演藝收左讀跳舞,佢勁開心,因為有着落所以dse無好好考,二年後佢話太辛苦quit左演藝,吾上吾落 ...

辛苦係因為咩?要練習又要讀書?同埋未考dse 已經入讀即未讀完中學演藝已經收咗?


侯爵府

積分: 22560

牛年勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


8#
發表於 26-5-23 23:46 |只看該作者

回覆樓主:

我個男同,當年會考30分,依家做緊電影幕後人員


男爵府

積分: 9055

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 26-5-24 00:03 |只看該作者
dandan2006 發表於 26-5-23 13:20
升中5,仲意音樂,想入演藝音樂系,難入嗎?校長推薦信有幫助嗎?

熱門樂器~難入!
依家學緊邊樣樂器?乜嘢程度?跟乜嘢老師?


男爵府

積分: 9055

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 26-5-24 00:07 |只看該作者
kmyi0_0 發表於 26-5-23 23:30
辛苦係因為咩?要練習又要讀書?同埋未考dse 已經入讀即未讀完中學演藝已經收咗?
...

因為考DSE之前,演藝已經出有條件取錄,不需要太高分,所以好多都hea考DSE,包括當年我仔


公爵府

積分: 27137


11#
發表於 26-5-24 00:31 |只看該作者
dandan2006 發表於 26-5-23 13:20
升中5,仲意音樂,想入演藝音樂系,難入嗎?校長推薦信有幫助嗎?

聽聞好難入,位好少
小紅書有人share


子爵府

積分: 12706

牛年勳章


12#
發表於 26-5-24 07:35 |只看該作者
多謝咁多位嘅回覆及分享


子爵府

積分: 12706

牛年勳章


13#
發表於 26-5-24 07:37 |只看該作者
fcbttkw 發表於 26-5-24 00:03
熱門樂器~難入!
依家學緊邊樣樂器?乜嘢程度?跟乜嘢老師?
鋼琴( 考咗演奏級)跟琴室老師學緊


男爵府

積分: 9055

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 26-5-24 10:48 |只看該作者
本帖最後由 fcbttkw 於 26-5-24 10:49 編輯
dandan2006 發表於 26-5-24 07:37
鋼琴( 考咗演奏級)跟琴室老師學緊

鋼琴競爭好大,但不妨一試,反正成本不高,也不影響DSE選科。
演藝收生以演奏技巧為主,演奏水平需要達一定程度(不是級數),如過往有參加過不同比賽,如校際的獎學金組別、施坦威……,就應該知道自己大概達什麼水平!
至於中大音樂系,收生以成績為主,當然演奏方面不能太差,但成績好會有優勢。

我不清楚您們老師的教學水平,很難評論,但您們可以參考老師嘅學生過往的比賽成績。也可以向老師表明想考演藝,問問老師嘅意見,如老師自己都冇信心(有責任嘅老師),應趁還有一年多時間,換一位演藝出身嘅老師,希望趕得及演藝和中大Audition!
祝 心想事成!加油加油!


子爵府

積分: 12706

牛年勳章


15#
發表於 26-5-24 10:53 |只看該作者
fcbttkw 發表於 26-5-24 10:48
鋼琴競爭好大,但不妨一試,反正成本不高,也不影響DSE選科。
演藝收生以演奏技巧為主,演奏水平需要達一 ...
多謝你的意見及分享


子爵府

積分: 11612


16#
發表於 26-5-24 11:05 |只看該作者
什麼樂器,真係好想入的話,搭路去跟老師學下,問吓老師有冇機會


如果你唔喺嗰度讀Junior,要非常勁先收


子爵府

積分: 12706

牛年勳章


17#
發表於 26-5-24 15:00 |只看該作者
nicelady2828 發表於 26-5-24 11:05
什麼樂器,真係好想入的話,搭路去跟老師學下,問吓老師有冇機會
鋼琴
你意思係跟演藝學院啲老師學?


子爵府

積分: 11612


18#
發表於 26-5-24 15:23 |只看該作者
dandan2006 發表於 26-5-24 15:00
鋼琴
你意思係跟演藝學院啲老師學?

係啊



珍珠宮

積分: 34102


19#
發表於 26-5-24 15:43 |只看該作者
Up


子爵府

積分: 12706

牛年勳章


20#
發表於 26-5-24 16:01 |只看該作者
nicelady2828 發表於 26-5-24 15:23
係啊
請問從何途徑找到他們教呢?

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo