立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1846
伯爵府
積分: 15108
MED-: 發表於 17-5-12 17:56 放完產假,返咗工一個星期,平時就夠鐘泵奶,個胸會谷。。。。 但哩兩日無哩個情況。。。
zaba 發表於 17-5-13 14:25 隔幾耐揼一次? 會唔會返工太忙少咗飲水? 照計有揼,應該唔會收嘅
MED-: 發表於 17-5-13 19:30 4個鐘1次 都算準時
別墅
積分: 987
積分: 1710
zaba 發表於 17-5-13 21:48 而家揼嘅量同之前相差幾多?
JpAurora 發表於 17-5-16 10:24 試下 more milk plus和豆浆,對我黎講最有效追奶。
melanietsangbb 發表於 17-5-16 15:20 當個胸適應左就唔會覺得谷 最重要係奶量有無變
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy