爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 11


1#
發表於 15-1-28 02:20 |只看該作者
已經有兩個細路,平時揸開七人車出入,單拖時就揸兩個轆,老婆好彩唔管我。我有啲朋友一係老婆唔比考,一係唔比買電單車。有無師兄有苦況?


大宅

積分: 1947


2#
發表於 15-1-28 08:20 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

我是媽媽
係c6唔比我揸26




大宅

積分: 2329


3#
發表於 15-1-28 08:49 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

我都想揸,就係老婆唔俾


大宅

積分: 3041


4#
發表於 15-1-28 09:18 |只看該作者
我都有7人車和電單車
小心電單車真係危險過7人車好多
記住小心揸電單車和作預防性駕駛
留意所有商用車佢地當你透明兼好多魯莽駕駛
還有留意路面情況例如沙石水油渠蓋等
揸電單車一次駕駛操控和判斷錯誤都可以造成嚴重後果


水晶宮

積分: 56960


5#
發表於 15-1-28 10:17 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-1-28 10:20 編輯

我十幾年冇楂電單車了, 我以前楂過十年, 我主要覺得幸苦多於方便, 人大了又覺得危險, 我唔怕死, 我返而怕的是唔死..但重傷. 現在直情零興趣, 送我都唔楂.


民房

積分: 11


6#
發表於 15-1-28 10:46 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

我都係好天先郁,最緊要唔好走去人地個盲位。揸咗幾年零意外。


大宅

積分: 1953


7#
發表於 15-1-28 11:51 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

你鐘意啦,我就覺得香港喳電單車,好危險,皮包鐵。

我是男,不是c9


大宅

積分: 1699


8#
發表於 15-1-28 13:08 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

唔管,都唔揸,日曬雨淋,你唔撞人,人地都可能撞到你,皮包骨,自己諗,有事,唔好埋怨就得


子爵府

積分: 13085


9#
發表於 15-1-28 18:12 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

好老實講我見到好多電單車系私家車盲點,有d私家車cut線剩睇鏡,電單車好易奶野




禁止訪問

積分: 1685


10#
發表於 15-2-2 00:04 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7787


11#
發表於 15-2-2 08:07 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

買個好少少既頭盔,有朋友俾泥鬼撞,連人帶車壓住推,全身所有骨斷得既都斷曬,剩番個頭無事,執番條命。


民房

積分: 11


12#
發表於 15-2-2 21:49 |只看該作者

回覆:Evan 的帖子

我本身都有揸大車,知道咩位睇唔到細車。所以盡量避囉。


大宅

積分: 1335


13#
發表於 15-2-22 16:24 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

樓主如果無7人車,情況可能唔同!


複式洋房

積分: 141


14#
發表於 15-7-6 12:06 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

我都係老婆批准,都成十年牌,為左唔令屋企人擔心,馬路上要打醒十二分精神

有冇興趣得閒遊下26車河?


禁止訪問

積分: 112


15#
發表於 15-7-6 13:00 |只看該作者

回覆:好彩老婆唔管我揸電單車

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5831


16#
發表於 15-7-6 13:18 |只看該作者
小飛俠~ 發表於 15-1-28 08:20
我是媽媽
係c6唔比我揸26
咁你有冇手痕呢……


大宅

積分: 1947


17#
發表於 15-7-6 13:23 |只看該作者

引用:Quote:小飛俠~+發表於+15-1-28+08:20+我是

原帖由 三十歲男人 於 15-07-06 發表
咁你有冇手痕呢……
沒有,宜家囡囡四個月,根本冇時間玩其他嘢




男爵府

積分: 5831


18#
發表於 15-7-6 18:57 |只看該作者
小飛俠~ 發表於 15-7-6 13:23
沒有,宜家囡囡四個月,根本冇時間玩其他嘢
咁又係!湊囡大過天!!咁唯有等囡囡大個左後,毒佢考老電牌之後一齊抯啦!!咁你c6 都有老電牌?


大宅

積分: 1947


19#
發表於 15-7-7 11:40 |只看該作者

引用:Quote:小飛俠~+發表於+15-7-6+13:23+沒有,

原帖由 三十歲男人 於 15-07-06 發表
咁又係!湊囡大過天!!咁唯有等囡囡大個左後,毒佢考老電牌之後一齊抯啦!!咁你c6 都有老電牌?
...
冇26
46就好差不多齊牌




男爵府

積分: 7633


20#
發表於 15-7-7 20:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 三十歲男人 於 15-07-06 發表

原帖由 小飛俠~ 於 15-07-07 發表
冇26
46就好差不多齊牌
我除咗的士牌,其他牌都有。我最後至考電單車。不妨鼓勵你另一半都考埋電單車喇!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo